הנוסעים בטיסה ממנצ'סטר לאיביזה קיבלו הצגה חיה בטיסה במקום סרט, למבוגרים בלבד, ולא כולם שמחו על כך. אחד הנוסעים בטיסה תעד את המאורע, שהתרחש על מטוס של בטיסה של חברת Ryanair, והעלה אותו לאחת הרשתות החברתיות, וכמובן שהוא מיד הפך ויראלי. "שמעתי אותם מדברים על זה אבל חשבתי שהם צוחקים", אמר קיראן וויליאמס, שתיעד את המאורע. "החבר'ה צעקו 'למישהו יש ג'לי?'(קונדום)". על פי ה-Dailyrecord, הזוג החל לעסוק בפעילות זו כשעה לאחר ההמראה. "כולנו צחקנו אבל עשר דקות לאחר מכן הם ממש עשו את זה. הם נראו ממש שיכורים, הם משכו המון תשומת לב", המשיך קיראן.
"פתאום ראינו את הבחורה מורידה את המכנסיים שלה והוא הוריד את שלו. היא החלה לרכון מעליו וברגע הזה הייתי חייב להוציא את הטלפון שלי. מעולם לא ראיתי דבר כזה. לא כולם שמחו על ההצגה החיה שקיבלו, ונוסעת חסרת מזל אף ישבה ליד הזוג השיכור והחרמן, וביקשה מיד לעבור מקום. לדבריו של קיראן, "20 דקות לאחר שהכול החל מישהו הלך להתלונן על זה. אבל הצוות לא  עשה דבר". הוא הוסיף שהנוסעים נותרות המומים, ושהיה מאוד ברור מה הזוג השיכור עושה.
 



דובר של חברת התעופה אמר כי הם בוחנים את האירוע, אך נכון לעכשיו הם לא יודעים במי מדובר. "לא נסבול התנהגות פרועה, מפריעה או בלתי הולמת בכל זמן", אמר הדובר. "כל נוסע שמתנהג בצורה בלתי מקבלת על הדעת יאלץ לשאת בסנקציות נוספות". הוא הוסיף כי בחברה גם בודקים מדוע הצוות לא עשה דבר על מנת לעצור את הזוג.