לאכול בימינו זה עסק די מסוכן, בעיקר כשאוכלים בחוץ, היות ופשוט אי אפשר לדעת מה אנו עלולים למצוא בתוך המנה שלנו, או באוכל שקנינו בסופר. אישה אחת הבינה פחד מה הוא לאחר שמצאה קליע בתוך האבוקדו שקנתה, ולשמחתה שרדה כדי לספר על כך. סיפור הגבורה שלה הועלה לאתר redit בידי ידיד שלה, תחת הכותרת "ידידה שלי מצאה קליע בתוך אבוקדו שקנתה ב-Sprouts". מהפוסט לא ברור היכן בדיוק נרכש האבוקדו, רק שזה היה באחד החנויות של הרשת Sprouts Farmers Market, בארה"ב. 

היות ולא נהוג למצוא תחמושת בתוך אבוקדו לעיתים קרובות, הפוסט עורר סקרנות רבה בקרב הגולשים, אשר מיהרו להביע את דעתם בנידון. בהיעדר מידע נוסף על המאורע, הגולשים מיהרו להשלים את החסר בעצמם. למרות שזה נראה כמו ממצא מאוד מוזר, אחד המגיבים, שטען שהוא אנליסט במעבדה, אמר כי מציאת קליעים בתוך אוכל הוא "אירוע שכיח להפליא".
 

קנתה אבוקדו בסופר ומצאה בפנים קליע. צילום מסך
קנתה אבוקדו בסופר ומצאה בפנים קליע. צילום מסך



כאמור, גולשים רבים מיהרו לתת דעתם בנושא האבוקדו והתחמושת שנמצאה בתוכו, והיו שתהו באיזה סוג קליע מדובר. גולש בשם Sheep_and_Fenceline הציע ש "זה נראה גדול מ-22 לדעתי. אולי 380 או של אקדח 9 מילימטרים. בהחלט נראה כמו קליע של אקדח לדעתי", ואחר כתב ש"זה קטן מידי בשביל להיות 9 מילימטר. אני חושב שזה אקדח אוטומטי מסוג 25 acp. הדבר המרגיז הוא שלעולם לא נוכל לדעת בוודאות".

לצד ניתוח הממצאים המשונים, היו גולשים ששיתפו באירועים הזויים אחרים בהם היו מעורבים קליעים ואוכל. גולש בשם thedudesrug13 כתב: "במסעדה בה עבדתי הייתה מטחנת קפה שנהרסה מקליע של רובה שהיה בתוך פולי הקפה. הגיוני אם הם מגיעים מאזור עם מתיחות רבה". גולש בשם Talking_Burger כתב "לפעמים כשאנשים צדים אבוקדו, הם שוכחים להוציא את הקליעים". 

via GIPHY