גם אם תרצו, וגם אם לא, כבר לא תוכלו להתחמק מטרנד חד הקרן הצבעוני, אשר כבש כל תחום אפשרי בחיינו. החל מבגדים ועיצוב, דרך כלי בתי ואקססוריז, ועד לתחום השתייה והקולינריה. תאמינו או לא, הוא אף חדר לתחום צעצועי המין, ונכון לעכשיו ניתן למצוא צעצוע בצורת קרנו של חד הקרן. אבל כעת, לאחר שעברנו את קפה חד הקרן והשייקים בצבעי הקשת של סטראבקס, הגיע תורה של הפיצה לעבור את הטיפול הצבעוני מידי.


נותר רק לנחש שמי שאחראים לכך הם אנשים חולניים במיוחד ואף סדיסטים. המאפה הצבעוני הוא מעשה ידיה של המסעדה האמריקאית Industry Kitchen, שבמנהטן, ניו יורק, אשר העניקו לה את השם המתאים Pop Candy Land Pizza. כפי שניתן לראות מן התמונות והסרטון, הפיצה הזו רחוקה מלהזכיר פיצה אמיתית, והדבר היחיד שכנראה מזהה אותה ככזו הוא השם שהוענק לה.

בניגוד למאפה האיטלקי המקורי, זו הנוכחית נראית כאילו יצאה ממעבדת סמים, והיא עשויה מבצק צבעוני, קרם וניל, סוכריות צבעוניות, סוכריות מתפוצצות וצמר גפן מתוק כחול ורוד.
 
נראה טוב בתמונות, אך אין ערבות לגבי הטעם. אינסטגרם
נראה טוב בתמונות, אך אין ערבות לגבי הטעם. אינסטגרם

 
אנשים אמיצים שהעזו לטעום את המאכל  המפחיד דיווחו שהחשדות נכונים, ומדובר יותר בקינוח מוזר מאשר באוכל אמיתי: "זו בעצם עוגייה ענקית מסוכר מכוסה בצמר גפן מתוק אווירי", כתבה דניאל טולו ב-Cosmopolitan.



תתפלאו, אבל זה לא המוצר הכי הזוי בתפריט של המסעדה הניו-יורקית, ולצד ה"עוגייה" במסווה לפיצה תוכלו למצוא גם פיצה במחיר המופקע של 2,000 דולרים. הסיבה לכך? הפיצה מגיעה עם תוספת של זהב 24 קראט, קאוויר, טראפלס, כבד אווז וגבינת גבינת סטילטון.

פיצה ב-200 דולרים עם תוספת זהב. אינסטגרם
פיצה ב-200 דולרים עם תוספת זהב. אינסטגרם


כעת נותר רק לתהות מתי יגמרו הטרנדים ההזויים האלו, שהופכים מאכלים אייקונים מעולים למה שנראה יותר כמו נשק יום הדין, שיביס כל אויב, ואת מי שהטיל אותו על אויביו. 

via GIPHY