קונים שהגיעו לסופרמרקט בארה"ב נותרו המומים, לאחר שלמקום הגיעה אישה מובלת בידי גבר ברצועה ומחסום פה. האירוע ההזוי והמטריד תועד בידי אחת הקונות בסופר, שקיוותה ובצדק שזו רק מתיחה. בסרטון הנוראי, נראית אישה בלונדינית לבושה שמלה לבנה ועקבים, כשהיא מובלת בידי מי שנראה כבן זוגה, ברחבי הסופר. האישה שצילמה את האירוע עקבה אחר הזוג עם הנייד שלה לאורך אגפים שונים, עד שהצליחה לצלם את האישה מלפנים. 


בשלב זה נראית האישה עם מחסום לפיה אליו קשורה רצועה,,ולא נראה שלשניים יש סל או עגלת קניות. הם גם לא נראו מוטרדים מתשומת הלב שהם משכו והמשיכו בשלהם בנונשלנטיות מוחלטת. גם הקונים האחרים בסופר לא נראו מוטרדים מן השניים, ואף נראו כמנסים להתעלם מהם.

"זו חייבת להיות מתיחה, אתם יודעים שבחנות הזו יצלמו אתכם", האישה המצלמת נשמעת אומרת. לאחר מכן היא צוחקת בעצבנות וקוראת לסיטואציה "משעשעת",  אבל מוסיפה כי "זה  כל כך משפיל". האישה כמובן מיהרה לשתף את הסרטון והעלתה אותו לרשת, הוא נצפה אלפי פעמים וגרם לתגובות חלוקות בקרב הגולשים, שניסו לעמוד על סיבת האירוע המוזר. היו מי שטענו שכנראה מדובר במתיחה, או סתם השתעשעות, ואחרים הציעו שמדובר בכלל באקט קינקי או פטיש, ושהסיטואציה המשפילה "עושה את זה" לבני הזוג.
 


נוכל רק לקוות שהמעשה אכן נעשה בהסכמה, ולא מדובר חלילה בהתעללות. אך תהיה הסיבה אשר תהיה, המקום של האירוע הוא לא בפומבי, באותה מידה שסקס אמור להישאר בין העושים אותו בלבד.