אין ספק שדונלד טראמפ הוא הנשיא הצבעוני  וההזוי ביותר בהיסטוריה של ארה"ב. מדובר באדם שמתנגד באופן מוחלט לפוליטיקלי קורקט, והטאקט הוא ממנו והלאה. השילוב של תכונות אלו, יחד עם עור דק והעלבות מכל ביקורת שנזרקת לעברו, וכמובן היותו נשיא ארה"ב, הופכת אותו למועמד המושלם להטרלה. אי לכך, זה די מפתיע שמותגים לא השכילו להבין עד כה שהוא נכס לעולם הפרסום, ויכול להביא להם המון קונים.



אך כנראה מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. לאחרונה מותג הוודקה הפופולרי סמירנוף הבין את הפוטנציאל הפרסומי האדיר הטמון בנשיא האמריקאי, והחל להטריל את ממשל טראמפ בקמפיין החדש שלו. המותג, שבסיסו במוסקבה שברוסיה, יצא בפרסומת חדשה בארה"ב, אשר נשענת על אילן היוחסין הרוסי שלו, זאת על מנת לעקוץ את הבית הלבן סביב ההאשמות על קשרים סודיים בין מנהיג העולם החופשי לממשלה הרוסית במהלך קמפיין הבחירות שלו ב-2016. "יוצר בארה"ב", נכתב בגדול בפוסטר. "אבל אנו נהיה שמחים לדבר על היחסים שלנו עם רוסיה תחת שבועה".

המותג הפופולרי, שכעת נמצע בבעלות ענקית המשקאות הבריטית Diageo, החל את דרכו אי שם במאה ה-19 ברוסיה. "סמירנוף יוצרה באמריקה במשך מעל שמונה עשורים",  סיפר הדובר של Diageo. "ההתעניינות האחרונה במוצרים תוצרת אמריקה יצרה את ההזדמנות המושלמת לחזק את העובדה הזו ואת השורשים של המותג ברוסיה, עם קריצה והנהון לענייני היום". נכון לעכשיו, הדובר לא יכול היה לתת מידע לגבי מיקומו המדויק של הקמפיין בארה"ב או כמה זמן הוא יימשך.
אם טראמפ יחליט להיעלב הקמפיין החדש, תגובתו ככל הנראה תגיע באמצעות הטוויטר, הרשת החברתית האהובה עליו. שם ייתכן שהוא יכתוב על כך שסמירנוף היא "פייקניוז", ושהיא אפילו לא וודקה אמיתית, או שטות בסגנון הזה.
 

via GIPHY