אנחנו חיים בתקופה בה משפחה יכולה להגיע בהרבה מאוד צורות והרכבים, ומשפחות חד הוריות או חד מיניות הן דבר שבשגרה, וטוב שכך. אך בעוד מקרים אלו הם נורמטיביים ומקובלים לחלוטין, ישנן משפחות שנראה שההרכב שלהם חצה מזמן קו אדום, ולא ברור איך דבר כזה נחשב חוקי. 


לאחרונה עלתה לכותרות אישה בת 32, שנכנסה להריון מנער בן 16, שגם יילד את התינוק. 



האישה, קתלין מרטין, הכירה את הילד, ג'ק פוסילה, כעת בן 18, דרך הפייסבוק, לאחר שהציע לעזור לה עם הגינה שלה ביוני 2015. בהתחלה היא התלבטה האם כדאי לצאת עם ג'ק בשל גילו הצעיר, אבל כעת היא ממש שמחה על הבחירה שלה. "ג'ק מאוד בוגר לגילו. למרות הבדלי הגילאים, אנחנו מסתרים מצוין". כאשר סיפרה לו שהיא בהריון, לדבריה ג'ק שמח על כך מאוד. "ברגע שהוא התגבר על ההלם, הוא אהב את העובדה שהוא עומד להיות אבא", אמרה. "ההריון שלי התקדם באופן חלק, וג'ק היה המום כשהוא ראה את האולטרסאונד. הוא היה כל כך נרגש, הוא חיכה בקוצר רוח שהתינוק ייוולד".


למרות פער הגילאים, הזוג טוען שהם משפחה מאושרת. פייסבוק
למרות פער הגילאים, הזוג טוען שהם משפחה מאושרת. פייסבוק


קייטלין, מאטרלי, ממחוז דורהאם, גילתה שהיא בהריון שבעה חודשים לאחר שהכירה את ג'ק. היא הגיע לבית החולים במהלך ההריון חמש פעמים בשל  צירים, אך בכל פעם אמרו לה שהיא עדיין לא מוכנה ללדת. אך לילה אחד, בעוד הם התכוננו להיכנס למיטה וללכת לישון, ירדו לקייטלין המים. "צרחתי מכאבים בזמן שג'ק התקשר לבית החולים, והם התחילו להגיד לו מה לעשות דרך הטלפון כדי לעזור לי ללדת", סיפרה ל-SUN. "הוא הצליח להוריד את מכנסי הפיג'מה שלי, וכבר הצליח לראות את הראש של התינוק. הוא פשוט נכנס למצב של טייס אוטומטי בעוד הוא הקשיב להנחיות מבית החולים ויילד את התינוק"
 

קייטלין, ג'ק והתינוק ג'יי.פייסבוק
קייטלין, ג'ק והתינוק ג'יי.פייסבוק



התינוק, ג'י, כעת בן תשעה חודשים, נולד במשקל 2.7 ק"ג, ולאחר הלידה הוא נלקח לבית החולים, שם הבדיקות הראו כי הוא בריא לחלוטין.  "כאשר ג'י יגדל, אנחנו נספר לו איך אבא שלו הביא אותו לאוויר העולם ונגיד לו איזו עבודה טובה הוא עשה", אמרה קייטלין.  אמנם בשל היותו ילד בעצמו אין לג'ק הרבה מושג בגידול ילדים, אך למזלו לקייטלין יש די ניסיון עבור שניהם. לקייטלין, מסתבר, יש שני ילדים מיחסים קודמים, כשהבכור, בן 13, לא רחוק בהרבה שנים מגילו של ג'ק, אשר רק סיים את הלימודים כאשר נפגשו.

קייטלין הוסיפה כי כל מי ששמע על היחסים שלהם היה קצת המום, בייחוד אימו של ג'ק, הגדולה ממנה בשמונה שנים. אבל כעת, לדבריו הם מסדרים מצוין יחד, וכולם מתנהלים כמשפחה אחת מאושרת.