נשים רבות נתקלות מידי קיץ בסוגיה הקשה של מציאת בגד ים. הבעיה היחידה היא, שרוב בגדי הים מגיעים בגזרות משונות ועם עיטורים שהם או צעקניים או שמרניים מידי. אך כעת מסתמן שנמצא פתרון לבעיה נצחית ופילוסופית זו, והיא תהיה אופנתית לארבע השנים הקרובות לפחות ( אולי יותר): בגד ים טראמפ

היצירה המהממת והאלגנטית הזו לא רק עשויה באנינות טעם, היא גם מגיעה במחיר של 50 דולרים בלבד, במקום המחיר המקורי של 60 דולרים. האחראים לבגד הים הייחודי הם חברת belovedshirts.com, הידועים בבגדי הים ההזויים שלהם ,שמותאמים בעיקר לצעירים בגילם וברוחם. הפעם החליטו בחברה שאין דבר סקסי יותר מפרצופו ההמום של טראמפ על גופה של כל אישה, והם צדקו. בדרך זו, העיניים של נשיא ארה"ב הסקסי נמצאות בדיוק בחזה, האף והפה לצד הפופיק, והסנטר הכפול דרומה משם.

belovedshirts.com .בגד ים נשיאותי
belovedshirts.com .בגד ים נשיאותי



נכון לעכשיו, נכתב בעמוד של החברה שמוכרת את  בגד הים שזמן הגעת המוצר תהיה ארוכה מהרגיל בשל הביקוש האדיר וההזמנות הרבות שלו. כמובן שחשוב לקחת אמירה זו בערבון מוגבל, שכן יכול להיות שזה עוד ניסיון להגדיל את המכירות של המוצר ולגרום לו להיראות אטרקטיבי יותר. לא שיש בכך צורך, כי נשיא ארה"ב הוא התגשמות חלום של כל אישה שרוצה להרגיש לפחות קצת מוטרדת.

belovedshirts.com .הדרך היחידה ללכת לים
belovedshirts.com .הדרך היחידה ללכת לים



אומנם עדיין אין בגד ים עם פניו של טראמפ עבור גברים, אך בינתיים תוכלו להסתפק בחולצה בסגנון, כך שהעיניים שלו יוכלו להיות מונחות גם על החזה שלכם.



belovedshirts.com .טראמפ בגרסה לגברים
belovedshirts.com .טראמפ בגרסה לגברים





via GIPHY