כל אדם עם שכל יודע שגילוי עתידות מכל סוג שהוא הוא הונאה אחת גדולה, ושמי שעוסק בתחום מתעשר בזכות בורות של אחרים. הסיפור הבא הוא הוכחה די משמעותית לכך שמדובר ב"עסק" מפוקפק למדי, ושמדובר במה שטראמפ אוהב לכנות "פייק ניוז". מגלה עתידות אחד מקנדה, הוכיח את השרלטנות של המקצוע שלו לאחר שאפילו לא הצליח לחזות את מה שעומד לקרות לו. 


האיש, בלייר רוברטסון, 51, המכנה עצמו מדיום מקצועי, שיתף בפייסבוק סרטון של הרגע הדרמטי בו מכונית מתנגשת בו בזמן שישב במסעדת Silks Country Kitchen, בווירג'יל, אונטריו. בסרטון, שצולם במצלמות אבטחה של המסעדה, נראית מכונית נכנסת מבעד חלון הראווה, ופוגעת בעצמה ברוברטסון ובחברו, גם הוא מגלה עתידות, אדי דיז'ון.
 
אולי כדאי להחליף מקצוע? מגלה העתידות לא חזה  שמכונית עומדת להתנגש בו. פייסבוק
אולי כדאי להחליף מקצוע? מגלה העתידות לא חזה שמכונית עומדת להתנגש בו. פייסבוק


לדבריו של רוברטסון, הוא אומנם לא ספג פציעות חמורות, אך ה"מתנה" שלו בהחלט לו עזרה לו לחמוק מהאירוע הקשה. "לא חזיתי שזה יקרה", סיפר רוברטסון ל- told the Arizona Republic, והוסיף שגם חברו לא הצליח לנבא זאת. "הרבה פעמים, אנחנו לא יכולים לנבא אפילו את מה שיקרה לנו, וככה זה עובד. הרופאים אמרו שזה נס שאני לא מת", אמר רוברטסון. "זה גרם לי להעריך את החיים. אני לא לוקח אף יום כמובן מאליו".



מסיבות לא ברורות, הנהגת שהתנגשה בהם, בת 85, נחקרה בידי המשטרה אך לא הוגש נגדה כתב אישום.