בין אם אתם אוהבים אותם ובין אם לא, קשה להתווכח עם העובדה שנחשים הם יצורים חכמים למדי ובעלי חושים חדים, אשר עוזרים להם לחמוק מסכנה וכן לתפוס קורבנות תמימים למאכל. אבל כפי שמלמדת אותנו ההיסטוריה, גם החכמים ביותר בקרב בעלי החיים, ואף בקרב בני האדם, עושים לעיתים שטויות. נחש אחד מאוסטרליה, העונה לשם סניקרס, עשה לאחרונה מעשה די הזוי, אבל יש לו כל התירוצים שבעולם, בערך. לצערו הרב של סניקרס, האירוע תועד והועלה לפייסבוק בידי הבעלים שלו, והוא רק מחכה לנקמה המושלמת. 


הנחש האומלל בלע בטעות מלקחיים של מנגל, והסרטון מתעד את תהליך חילוץ החפץ המסוכן מגופו של הנחש. תוך שיתוף פעולה מדהים, הבעלים של הנחש, יחד עם סניקרס עצמו, מצליחים להוציא החוצה את הכלי. על פי הבעלים, סניקרס כנראה הריח שאריות מזון על החפץ ולכן התבלבל ובטעות אכל אותם במחשבה שזה מזון. 




האירוע המשונה הועלה לעמוד של המוסך Dario Caravans and Repairs, בדרום אוסטרליה, שם ככל הנראה עובדים הבעלים של סניקרס. "נחש פולט מלקחיים ענקיים של מנגל! אל תצפו אם יש לכם קיבה רגישה", נכתב בפוסט. "הצלחתי להוציא אותם החוצה לאחר שעה הנחש בסדר אבל הוא קצת כועס", 


לרוב, נחשים נוטים לפלוט אוכל אם הם נמצאים בסכנה וצריכים להימלט. הסטרס והאדרנלין המשתחררים בעקבות התקרבות של טורף לכאורה, עוזרת לו להיפטר מהמזון במטרה לברוח במהירות. בכל הקשור לאוכל, נחשים לרוב יודעים להבחין האם מדובר בדבר אכיל או לא, אבל לעיתים הם עלולים להתבלבל. כמו כל אחד מאיתנו, לא?

via GIPHY