זה לא סוד שבזמן האחרון החלו לפקוד אותנו טמפרטורות גבוהות למדי, מה שמאלץ אותנו להישאר במזגן עד סוף הקיץ או למצוא דרכים יצירתיות להתגבר על החום. אישה אחת מרוסיה מצאה דרך מאוד משונה להתמודד עם הקיץ הנורא, אבל כנראה שלא מדובר בפתרון שכדאי לחקות, לפחות לא בקרב הנשים. 



 
האירוע כמובן תועד בידי אחד הנהגים שחזה באישה, ומיד דאג לשתף אותו ברשת, למקרה שמישהו פספס את האירוע החד פעמי. בסרטון, נראית אישה בלונדינית ללא חולצה עומדת ברכב כשפלג גופה העליון נמצא מחוץ למכונית, וחשוף לעיני כל. כאשר המכונית עם האישה מתרחקת מן הצלם, הוא נשמע אומר: "לא, לא, אל תלכי, בקושי הספקתי לצלם משהו. לא רואים דבר כזה כל יום, איזו הופעה". האיש לא מוותר ומנסה לנסוע אחר המכונית, ומנסה לצלם עוד את האישה. 




האירוע המשונה תועד במחוז מחוז קרסנודאר (קְרָאי) בדרום-מערב ברוסיה, וזכה לפופולריות רבה ברשתות החברתיות ברוסיה ומחוץ לה. רבים מהצופים כמובן מיהרו להביע את דעתם על המאורע, כשהדעה הרווחת הייתה שהאישה מסוממת או שיכורה. "זה נראה שהאישה נמצאת תחת השפעת אלכוהול", כתב אחד המגיבים. "מסכנה, לא הייתי רוצה להיות בנעלים שלה מחר כשהיא תראה את עצמה מרוחה ברחבי האינטרנט" כתב אחר.