אם תשאלו את האדם הממוצע מה הם החלומות שלו, התשובות לרוב יהיו, להיות מפורסם, לגור בחו"ל וכמובן לזכות בלוטו ולהיות מיליונר. אבל הסיכוי שהדברים האלו יקרו הם די נדירים, למרות שגורמים לזה להראות כמו הדבר הפשוט ביותר בעולם. אבל לפעמים, עם קצת מזל ומאמץ, והמון סבלנות, אפשר להגיש את החלומות האלו או  לפחות חלקם. אישה אחת שמילאה לוטו לדבריה כל חייה, נדהמה כשלבסוף זכתה, ממש במקרה, בזמן שעשתה קניות.

האישה, בת 61 ממישיגן יצאה מהבית כדי לערוך סידורים וקניות, ומילאה כהרגלה כרטיסי לוטו שקנתה תוך כדי: "עצרתי ביום שני בבוקר וקניתי כמה כרטיסים בזמן שעשיתי סידורים", סיפרה האישה ל-Michigan Lottery . "כל הכרטיסים שקניתי זיכו אותי בזכיות קטנות, אז עצרתי שוב בחנות משקאות בברידג'הם כדי לפדות את הכרטיסים, ושם קניתי את הכרטיס המזל".
 

אתה יכול לפרוש עכשיו" בעל קיבל את המתנה המשולמת ביותר. טוויטר"
אתה יכול לפרוש עכשיו" בעל קיבל את המתנה המשולמת ביותר. טוויטר"



היא חזרה הביתה עם הכרטיס גירוד שקנתה, גירדה אותו ומצאה עצמה בשוק של חייה, כאשר גילתה שזכתה בפרס בשווי של 300,000$. האישה, שמסיבות ברורות בחרה לשמור על אנונימיות , אמרה כי היא מתכננת להפתיע את בעלה, שישמח מאוד על הזכייה. "בעלי עובד מאוד קשה וכל יום הוא שואל אותי: 'אני חייב ללכת לעבודה היום?",  סיפרה האישה ממחוז בריאן, מישיגן. "אני מתכננת להפתיע אותו כשהוא יחזור הביתה ואגיד לו שהוא יכול לפרוש מוקדם כעת בזכות הזכייה הגדולה". בנוסף ליציאה מוקדמת לגמלאות, האישה ברת המזל אמרה כי היא מתכוונת גם לקנות מכונית. 

via GIPHY