גיבורי על אמיתיים לא קיימים במציאות, אבל מידי פעם אפשר לצפות בגרסאות פיקטיביות שלהן משוטטות בינינו. אומנם אין להם כוחות על, אך בהחלט יש להם לב רחב במיוחד. גבר אחד, שניסה לגנוב DVD מסניף של וולמארט בטקסס, נדהם לגלות שלא אחר מאשר גיבור העל באטמן הגיע כדי לעצור אותו. האיש מאחורי המסכה, השוטר דיימון קול ממשטרת פורט וורת, הגיע לעצור את הפושע ממש במקרה, והתחפש בככלל לכבוד אירוע לילדים שחל בקרבת החנות. 


מאחר ולא מדובר באירוע שקורה כל יום, קול דאג לתעד אותו ולהעלות את התמונות לחשבון הטוויטר שלו: "הייתי בוולמארט כבאטמן בשביל יום הילדים, כשהאיש הזה ניסה לגנוב ארבעה דיסקים", כתב קול בטוויטר. "עצרתי אותו כבאטמן והוא ביקש ממני סלפי". 

אתה לא יכול לגנוב את הסרט שלי, בחייך
אתה לא יכול לגנוב את הסרט שלי, בחייך


על פי fox4,  עד ראיה שנכח באירוע יוצא הדופן סיפר שהשוטר אמר לגנב: "אני רוצה שתדע שאני אומנם מחופש לבאטמן אבל אני שוטר מחוץ לשעות העבודה שלי". כיוון שהסכום של כל הדיסקים הוא פחות מ-100 דולרים, האיש נעצר וקיבל זימון להופעה בבית משפט.  למרבה האבסורד, בין דיסקים שניסה האיש לגנוב היה גם  הסרט " The Lego Batman Movie", על כך הוא ספג ביקורת קשה גם על מעשה זה. "אתה לא יכול לגנוב את הסרט שלי. בחייך", אמר לו קול. 

הפושע ביקש להצטלם עם גיבור העל שעצר אותו. טוויטר
הפושע ביקש להצטלם עם גיבור העל שעצר אותו. טוויטר

 
כשהוא לא בלכידת אנשים רעים, קול מתחפש לגיבורי על נוספים, מלבד באטמן, עבור ילדים חולים. "אני מתחפש להרבה גיבורי על לילדים ואני מטייל במדינה בזמני הפנוי, פוגש ילדים עם סרטן ומחלות נוספות. אני עושה את זה כדי לתת להם השראה ותקווה להמשיך להילחם".

גם שוטר וגם גיבור על. טוויטר
גם שוטר וגם גיבור על. טוויטר

 
אם לשפוט מהתמונות בטוויטר של השוטר קול, הוא בהחלט מצליח לשמח ילדים רבים, וגם מבוגרים. אפילו כשהוא עוצר אותם.