מורה נהרג בתאונת דרכים מצמררת בזמן שקיים יחסי מין במושב האחורי של רכב. על פי הדיווחים בכלי התקשורת, ג'ון מאלון, מורה לאנגלית, מת בזמן שקיים יחסי מין עם אישה תאילנדית במושב האחורי של סוזוקי שחורה בעיר צ'יאנג ראי, תאילנד. במהלך התאונה, שתועדה במצלמות אבטחה, נראית המכונית מסתובבת במהירות מספר פעמים, כשסביב עפים גיצים וחלקים מן המכונית. היא לבסוף נעצרת וניתן לראות שהיא מרוסקת כמעט לחלוטין. מאלון הוצא מהמכונית כשהוא עירום חלקית, ויחד איתו נמצאה אישה תאילנדית. 

לפי ה-DailyMaily, מי שישבו המושב הקדמי, הנהג ואישה שישבה לצידו, שניהם תאילנדים, נלקחו אל בית החולים הכללי קסמראד סריבורין. "גבר זר נהרג בתאונה. הצוות עזר להוציא את הנוסעים ולתת להם עזרה ראשונה" אמר דובר של ארגון ההצלה Siam Ruam שטיפל בנפגעים. "אנחנו חושבים שהגבר קיים יחסי מין במכונית. היו שלושה תאילנדים במכונית, שתיים מהם נשים. הם נפצעו והנהג נמצא מחוסר הכרה".

ברכב היו ארבעה נוסעים, שלושה שרדו אך שניים מהם במצב קשה. יוטיוב
ברכב היו ארבעה נוסעים, שלושה שרדו אך שניים מהם במצב קשה. יוטיוב

 

הדובר הוסיף כי האירוע נמצא בחקירה וש"אנחנו לא יודעים איך זה קרה. מזירת האירוע אנו יודעים ששניים מהנוסעים לא היו לבושים, והגבר לבש חולצת טריקו. הנהג והנוסעת במושב הקדמי במצב קשה".

המורה שנהרג בתאונה, ג'ון מאלון. פייסבוק
המורה שנהרג בתאונה, ג'ון מאלון. פייסבוק

 
מאלון, ממחוז לונגפורד, אירלנד, עבד כבר מספר שנים ב-The Learning Center  בצ'אנג ראי, עיר קטנה בצפון תאילנד על הגבול עם לאוס ומיאנמר. עם היוודע דבר מותו, מרכז הלימודים בו עבד העלה מחווה לזכרו ברשת: "איבדנו היום את אחד המורים האהובים עלינו ביותר. מאלון היה הלב של מרכז הלימודים, הוא עזר בכל דרך אפשרית עם חיוך קבוע על פניו והגישה החיובית שלו. תמיד תהיה בלבנו. נוח על משכבך בשלום"