בעוד מרבית הערים בעולם נאלצות לסבול ראשי ערים אנושיים, בעיירה קטנה אחת בארה"ב בחרו בראשת העיר החמודה ביותר, בעלת זנב, פרווה נעימה וחיוך מקסים. ראשת העיר החדשה, גברת ברינית' פאולטרו, נבחרה השבוע לראשות העיר ראביט האש (Rabbit Hash) קנטקי, והיא מקשקשת בזנבה מרוב אושר. גברת פאולטרו, היא הכלבה הרביעית בהיסטוריה של העיירה שנבחרה לראשות העיר, והצליחה להביס ארבעה מועמדים נוספים- חתול, תרנגולת, חמור וילד. כעת נותר רק לתהות, מתי הקונספט הזה יאומץ גם בישראל, ומי יהיו המועמדים. דבר אחד בטוח, כל אחד מהם יהיה טוב יותר מהנוכחים האנושיים.



תושבי העיירה לא יכולים להיות מאושרים יותר מהמועמדת החדשה. "יש לה החיוך המדהים ביותר שראיתי אי פעם", אמרה ג'ורדי במפורז. אבל למרות שרק נכנסה לתפקיד היו כבר מי שמיהרו להאשים אותה, בהומור כמובן,  בהתנהגות לא נאותה למעמדה כמו 'ליקוקים בלתי הולמים". גברת פאולטרו, בת שלוש, היא פיטבולית מאומצת ותחביביה הם בעיקר לרדוף אחר כדורי טניס וללקק אנשים. 
 

ראשת העיר פאולטרו. טוויטר
ראשת העיר פאולטרו. טוויטר



אומנם הגברת פאולטרו לא באמת תשמש כראשת העיר, אבל מדובר במסע בחירות מסורתי שנערך בעיר כדרך קבע למען מטרה טובה. "זה החל בסוף שנות ה-90 כדרך כדרך להתרים", אמר בובי קייזר, אחד ממי שעוזרים לארגן את מסעי הבחירות. "אנו גובים דולר מכל מצביע, ואפשר להצביע כמה שרוצים". בכספי התרומה עושים שימוש חיובי והם משמשים לשיפור העיירה. השנה, כספי התרומה יועדו לתיקון אחת החנויות המקומיות שנהרסו בשריפה.
 

ראשת העיר החדשה של ראביט האש, קנטקי. טוויטר
ראשת העיר החדשה של ראביט האש, קנטקי. טוויטר



למרבה האבסורד, למרות הבחירות הרבות שנעשות בה, העיירה כל כך קטנה עד שאין לה באמת צורך בראש עיר אמיתי. יש בה קצת יותר מ-300 תושבים, שזה ממש קצת. אבל אם הם יאלצו למצוא מי שינהיג אותם, תמיד יוכלו להיעזר בגברת פאולטרו, שתשמח אם תזרקו לה כדור.