כאשר החלום של צעירה אחת התגשם, היא לא הסכימה בשום פנים ואופן לתת לוותר עליו, גם אם משמעות הדבר הייתה שתאלץ לעזוב את מקום עבודתה הנוכחי. נינה סקיי, בת 21, מלוס אנג'לס, ארה"ב, פוטרה מעבודתה כמורה לגיל הרך בגן נוצרי, בשל הקריירה השנייה שלה בתעשיית הפורנו. "לא יכולתי לעבוד שם יותר כי זה נוגד את האמונה שלהם", סיפרה סקיי ל-FOX11 על הסיבה לפיטוריה. "זה נוגד את האמונות שלהם כלפי ניאוף וסקס לפני החתונה. וזה מה שאני עושה".



סקיי סיפרה כי אנשי הנהלת המוסד הדתי  דאגו לבהיר לה שעבודתה בתעשיית הסקס מנוגדת להסכם ההעסקה עליו חתמה. לדבריה, הם לא רצו להיפטר ממנה מיד, וניסו לגרום לזה להסתדר. "הם באמת ניסו לשכנע אותי לצאת מהתעשייה. הם באמת רצו שאצא משם". חברי ההנהלה אף הציעו לסקיי עזרה וייעוץ, אבל סקיי לא רצתה בכך ואמרה כי "אני ממש לא רוצה לצאת מהתעשייה".

תמיד חלמה להיות כוכבת פורנו. נינה סקיי. טוויטר
תמיד חלמה להיות כוכבת פורנו. נינה סקיי. טוויטר


הבחירה של סקיי אומנם עלולה להראות תמוהה, אך לדבריה התעקשה על עבודתה השנייה כי תמיד חלמה להיות כוכבת פורנו. "זה כסף קל. עבור הסצנה הראשונה שלי, עשיתי סקס רגיל של גבר ואישה וקיבלתי 2,500 דולרים, במקום", סיפרה. "מעולם לא היה לי כך כך הרבה כסף בחיים". 

לא חושבת שיש ניגוד מוסרי בין הוראה לפורנו. נינה סקיי/אינסטגרם
לא חושבת שיש ניגוד מוסרי בין הוראה לפורנו. נינה סקיי/אינסטגרם



למרות הטיעונים של חברי ההנהלה על סתירות מוסריות, סקיי  לא רואה את הניגוד בין שתי העבודות שלה. "אני מניחה שיש אנשים שפשוט דובקים בקודים המוסריים", אמרה. "יש הרבה סטיגמה סביב זה. אבל זו לא מי שאני. יש לי ראש פתוח מאוד ואני לא שיפוטית"

היא אומנם הגשימה את חלומה להיות כוכבת פורנו, אך סקיי אמרה שעדיין תתגעגע לעבודתה בהוראה ולתלמידים שלה. "אני אוהבת ללמד. אני אוהבת סקס. אם  אוכל לעשות את שניהם, אעשה זאת. אני יודעת מה אני עושה כשזה נוגע להוראה. אני מורה טובה מאוד".

רוצה להיות גם מורה וגם כוכבת פורנו. נינה סקיי. טוויטר
רוצה להיות גם מורה וגם כוכבת פורנו. נינה סקיי. טוויטר