אסיר חסר סבלנות עשה את טעות חייו וברח מהכלא זמן קצר לפני שהיה זכאי לשחרור. כעת, לאחר שלושה עשורים במנוסה, כשהוא בן 60, הוא נתפס מחדש, ויחזור לרצות את עונשו בכלא. סטיבן דישמן, הצליח לחמוק מידי רשויות החוק במשך 32 שנים, מאז ברח מהכלא ב-28 במאי, 1985. הוא ברח במהלך ריצוי עונש של שבע שנים על פריצה וגניבה בוושינגטון. מאז, כך מעריכים, הוא חי תחת שם ולכן היה קשה לאתרו.



לצערו הרב של דישמן, שלושה עשורים לאחר שיצא ל"חופשה" ארוכה מהכלא, המשטרה קיבלה מידע על מקום הימצאו בידי מישהו שפגש אותו חמש שנים לאחר שברח מהכלא. הוא נעצר בבית בפרינגדייל, מערב ארקנסו, בידי שוטרים מקומיים. ליז צ'פמה, מהמשטרה המקומית, אמרה שהם עצרו את דישמן ללא כל בעיות. בנוסף, הוסיפה, אנשים שהכירו את דישמן תחת שם אחר, יילקחו לחקירה



היה בקשר עם אימו מאז ברח מהכלא. סטיבן דישמן. טוויטר
היה בקשר עם אימו מאז ברח מהכלא. סטיבן דישמן. טוויטר


נכון לעכשיו, מהמשטרה לא נמסר מידע לגבי זהותו של האיש שהלשין על דישמן, או מה היו המניעים שלו לעשות זאת באיחור כל כך רב. על פי כלי התקשורת המקומיים, אמו של דישמן, הייתה בקשר עם בנה כשישה חודשים לאחר שברח מהכלא, וכאשר נעצר הוא ביקר אותה בביתה. דישמן, כך עולה, התגורר במהלך כל השנים בהם הסתתר מהמשטרה בדרום ארקנסו. 
 
סטיבן דישמן נתפס השבוע לאחר שברח מהמשטרה במשך שלושה עשורים. טוויטר
סטיבן דישמן נתפס השבוע לאחר שברח מהמשטרה במשך שלושה עשורים. טוויטר


דישמן הוכנס לכלא בדצמבר 1984, וברח מספר חודשים לאחר מכן. למרבה האבסורד, על פי החוק, דישמן היה יכול להשתחרר בערבות לאחר שלוש שנים מתחילת ריצוי עונשו. אך כעת, דישמן יאלץ לרצות את שארית עונשו ויקבל אף תוספת על בריחתו מן הכלא.