הקיץ היא תקופה מצוינת לברוח מאקלים הישראלי המחריד שממיס כל אדם או דבר הנקלע לדרכו, ולטוס אל עבר מה שההתחממות הגלובלית הותירה ממזג האוויר האירופי או האמריקאי הנוח. אך לפני שאתם עולים על מטוס מפוצץ באנשים מיוזעים, כדאי שתרפרשו את המידע שלכם אודות מה מותר ובעיקר מה אסור לעשות במדינות אחרות, בעיקר אם אתם טסים כזוג. מוזר ככל שזה יהיה, ישנן מדינות שבהן גם החזקת ידיים נחשפת למעשה סקסי למדי ובעיקר אסור, ותגרום לכם להפוך מתיירים חביבים לפושעים נאלחים בן לילה. אז על מנת שלא תמצאו את עצמכם בכלא, קבלו את מיטב חוקי הסקס מרחבי הגלובוס.
 
 אסור להתנשק ברכבת 
 

וינה היא עיר יפהפייה ותרבותית, שמעוניינת לשמור על עצמה ככזו. אי לכך, התנשקות על הרכבת במדינה היא אסורה לחלוטין (ולמען האמת, טוב שכך). הרי אין דבר מעצבן יותר מזוגות דביקים על הרכבת או למעשה בכל מקום ציבורי באשר הוא. החוק המעולה הזה הוחל ב-2013 בידי החברה המרכזית האחראית על התחבורה הציבורית בווינה, ולפיו כל העובר על החוק יחטוף קנס על סך 50 יורו (75.95 דולרים). ההחלטה על הוצאת החוק הגיעה בעקבות תלונות רבות בקרב הנוסעים, שחשו לא בנוח עם זוגות מתמזמזים על הרכבת.
פורנו מחוץ לתחום
אם אתם לא יכולים בלי פורנו, כנראה שלא כדאי שתטוסו לנפאל. במדינה זו, סרטים שמציגים יחסי מין או עירום מלא אסורים לחלוטין, וגם בסרטי בוליווד שנחשבים מתונים יחסית, מוציאים קטעים שנחשבים כמיניים מדי לפני שהם מגיעים לגבולותיה. כמובן שהחוק לא מסתיים שם, וגם על אתרי פורנו המדינה מטילה צנזורה כבדה. לדברי גורמים במשרד הפנים של נפאל, ההחלטה על החוק המשונה היא על מנת לעזור לנוער, שלעניות דעתם מכור לפורנו.

אל תפשו פורנו בנפאל אם אתם לא רוצים להסתבך עם רשויות החוקץ אינגאימג
אל תפשו פורנו בנפאל אם אתם לא רוצים להסתבך עם רשויות החוקץ אינגאימג
לא על האופנוע

בלונדון, לא ברור האם תסתבכו בשל קיום יחסי מין על אופנוע נוסע, אך במידה והאופנוע חונה אתם עלולים להסתבך עם הרשויות. מדובר בחוק עתיק יומין שהחל דרכו מהתקופה שלאחר מלחמת העולם השנייה. בתקופה זו, חיילים רבים שבו מהקרב לבריטניה רכובים על אופנועים ונהגו לחגוג את סיום המלחמה באמצעות סקס ומזמוזים על האופנוע שלהם.
לגברים מותר לבגוד, לנשים לא
במצרים, היחס לגברים ונשים בוגדים הוא לחלוטין לא שוויוני. בעל שנתפס בוגד באשתו במדינה זו יקבל עד שישה חודשי מאסר, ורק אם הוא ביצע את האקט בתוך ביתו. נשים, לעומת זאת, שיתפסו בוגדות בבעל שלהם, לא משנה היכן ובאילו נסיבות, עלולות להיענש ולקבל עד שנתיים מאסר. 

נשים משלמות עונש כבד יותר על בגידה מאשר גברים. אינגאימג
נשים משלמות עונש כבד יותר על בגידה מאשר גברים. אינגאימג

 
להתנשק בפומבי? ממש לא
בהודו, לעומת אוסטריה, איסור על התנשקות אינה מסתיימת ברכבת, אלא אסורה בפומבי ככלל. כל זה לא מונע מרבים לעבור על החוק ולקבל קנס. על פי סעיף 294 של חוק העונשין ההודי, כל העושה מעשה הנחשב גס או מדבר גסויות (שיר, דקלום, מילים) יקבל עונש מאסר של עד שלוש שנים, קנס כספי או שניהם יחד.
להתחבק זה לגמרי לא לעניין
קטאר ידועה  כמדינה דתית מאוד עם חוקים נוקשים, אי לכך, זה דווקא מפתיע שאנשים לא נעצרים על התבוננות בבני המין השני. משום מה, רבים גם מרבים לבקר בה, והתיירים הם גם אלו שחוטפים את רוב העונשים, בשל חוסר  הכרות עם החוק. בקטאר, הבעת חיבה מכל סוג שהיא בפומבי היא אסורה לחלוטין, אפילו נשיקות, החזקת ידיים וחיבוקים יכולות לסבך את העוברים על החוק עם הרשויות.

החזקת ידיים, חיבוקים וכל גילוי חיבה בפומבי אסור בהחלט. אינגאימג
החזקת ידיים, חיבוקים וכל גילוי חיבה בפומבי אסור בהחלט. אינגאימג

 
אקדחים כן, דילדו לא
בטקסס יש שמועה הזויה, לפיה אסור לאדם, גבר או אישה, להחזיק של יותר משישה דילדואים. אומנם אין הוכחה רשמית שהחוק המאוד ספציפי הזה קיים, אך היחס של המדינה לצעצועי מין היא די מוזרה. ב-1973, בית המחוקקים בטקסס העביר חוק שאוסר על מכירה או קידום של "מכשירים מגונים, כלומר דילדואים, אברי מין נשי מלאכותיים, אשר תוכננו או שווקו בעיקר לצורך גירוי איברי המין האנושיים". בניגוד לחוק זה, עבור קנייה או שימוש באקדח אין צורך אפילו בבדיקת רקע. מעבר לכך,  ב-2016, סטודנטים באוניברסיטת טקסס מחו נגד חוק חדש אשר הפך לחוקי נשיאת נשק באוניברסיטה, בעוד אסור להסתובב באופן פומבי עם דילדואים.

via GIPHY

 אל תהיו עירומים בחדר המלון שלכם
 
זה נשמע כמו שם של סרט קומי שיצא הקיץ, אך מדובר בחוק אמיתי לחלוטין. אדם בסינגפור שייתפס מהלך או עושה כל דבר אחר בעירום בחדר מלון בסיגנפור צפוי להיאסר ולהיענש. על פי החוק, שנכנס לתוקף ב-1996, אסור לאדם להיות עירום במקום פרטי בעודו חשוף לעיני הציבור. במידה ויתפסו הם צפויים לקבל קנס או מאסר בכלא. 

אל תסתובבו עירומים בחדר בית המלון שלכם. אינגאיימג
אל תסתובבו עירומים בחדר בית המלון שלכם. אינגאיימג

 
סקס מחוץ לנישואין הוא לחלוטין מחוץ לחוק
בדובאי, כל קיום של יחסי מין מחוץ לנישואין הוא אסור לחלוטין. כמו כן, נישואים חד מיניים אינם מוכרים בחוק בעיר זו, וסקס חד מיני הוא בגדר בלתי חוקי. במדינה זו, יהיה מינכם אשר יהיה , אסור לכם לחיות יחד, או לחלוק את אותו חדר מלון, עם אדם מן המין השני אשר אינכם נשואים לו או שאינו בן משפחה. העונש על כך כל אחת מהעבירות הללו הוא מאסר, קנס, גירוש, או שילוב כיפי של כמה מהעונשים הללו יחד.