שוטרים בארץ ובעולם נאלצים מידי יום להתמודד עם פושעים מסוכנים, עברייני מין, סוחרי סמים ועוד יצורים נאלחים מסוג זה. אך בין כל אלו, לא אחת יוצא לאנשי החוק להתמודד עם פושעים כל כך הזויים, שלפי טקטיקות ההתמודדות שלהם עדיין לא התבגרו וצריכים לחזור לבית הספר על מנת ללמוד כמה דברים. תחנת משטרה אחת בבריטניה לא ידעה אם לעצור את הפושע שמצאו או לקרוא לאמא שלו, לאחר שמצאו אותו בסיטואציה מביכה למדי.


השוטרים, ממשטרת מערב יורקשייר - הליפקס, חיפשו אחר פושע בביתו בקלדרדייל, אנגליה, והופתעו למצוא אותו מתחבא, ללא הצלחה, תחת המיטה שלו, כשרגליו חשופות לחלוטין. מאחר ובימינו, אם זה לא עולה לפייסבוק ולטוויטר זה לא קרה, השוטרים מיהרו לצלם ולשתף זאת בדף הפייסבוק של תחנת המשטרה. "גבר  בקלדרדייל שהוגדר כמבוקש בידי המשטרה החליט לנסות להתחבא הבוקר, כאשר שוטרים הגיעו אל ביתו לחפש אותו", נכתב בפוסט. "לא תהיו מופתעים לשמוע שכן, מצאנו אותו -- הוא לא יזכה בשום פרס על אליפות במחבואים בזמן הקרוב!!!". 
 

 
נכון לעכשיו, תחנת המשטרה לא פרסמה את זהותו של הפושע וכן על מה הוא מבוקש, רק ידוע שהוא נמצא בחקירה ושהוא ממש גרוע במחבואים. הפוסט המשעשע למדי זכה  ל-1.1 אלף לייקים, 467 שיתופים ו-205 תגובות, מספרים די גבוהים ביחס למצב הנורמטיבי בדף המשטרתי. אך השיתוף הזה לא נעשה באופן ספונטני, אלא כחלק מאסטרטגיה חדשה שמנסים להנהיג בתחנות המשטרה ברחבי המדינה. המטרה באסטרטגיה זו היא לגרום לשיפור היחסים בין אנשי אכיפת החוק לבין האזרחים, וכן לעודד שיתוף פעולה ביניהם.

כמו כן, מעל לכל, הרצון הוא לחזק את הקשר הזה באמצעות המדיה חברתית, מה שהוביל לכך שברחבי המדינה ,יותר ויותר תחנות משטרה יצרו חשבון בטוויטר ובפייסבוק, וכן שיתפו יותר פוסטים בחשבונות הקיימים שלהם. על פי כלי התקשורת הבריטיים, תחנות משטרה שיקבלו הכי הרבה הרבה עוקבים יזכו לפרס. "אנחנו צריכים לאמץ את כלי התקשורת החדשים האלו, כיוון שאם לא נתקשר עם אנשים דרך המדיה החברתית הם ימשיכו בלעדינו ואנו נפספס את ההזדמנות להשפיע עליהם, מה שיהפוך את זה לקשה יותר לחדש את הקשר בהמשך", סיפר עוזר מפקד המשטרה גורדון סקובי, אחד המעורבים ביוזמה החדשה.
 

via GIPHY