אישה מוויסקונסין נידונה למאסר עולם על רצח בעלה לפני שנתיים. האישה, איימי ואן וגנר, 53, ירתה בבעלה סטנלי למוות והחביאה את גופתו במרתף במאי 2015, אך רק כעת קיבלה את גזר דינה בבית במשפט במחוז ווקשה בוויסקונסין לאחר משפט ממושך. היא הואשמה ברצח מדרגה ראשונה בכוונה תחילה וכן בהחבאת הגופה, עליה קיבלה תוספת של חמש וחצי שנים לעונשה. בזמן הרצח, השניים חיו יחד עם בנם בן ה-16, וילדיהם הבוגרים כבר עזבו את הבית. לא ברור האם היה מדובר בתחושה הדדית, אך מבחינת איימי הנישואים שלה ושל סטנלי נגמרו, והיא רצתה לסיים אותם רשמית.

כמה חודשים לפני הרצח, איימי לוותה כסף מחברים, כדי שתוכל להתייעץ עם עורך דין בנוגע לגירושים. זמן קצר לאחר מכן, חבריה ביקשו את כספם חזרה, ואחד אף איים שאם לא תעשה כן, הם יספרו לסטנלי על כך. אך איימי, שלא רצתה שבעלה ידע על רצונותיה לעזוב אותו וכן שלוותה לצורך כך כסף, התחננה בפניהם שלא יעשו זאת. לאחר שלא ראתה שום פתרון אחר, החליטה לרצוח את בעלה באמצעות כלי הנשק שהיה בבעלותה, אקדח אוטומטי מסוג 380. איש מהשכנים לא שמע דבר, לא את הירי ולא כל רעש אחר שיכול להעיד על כך שמשהו מחריד  התרחש בבית משפחת וגנר. אפילו בנם בן ה16 לא שמע ולא חשד בדבר.
 
בעלה המנוח של איימי, סטנלי ואן ווגנר. טוויטר
בעלה המנוח של איימי, סטנלי ואן ווגנר. טוויטר
לאחר הרצח, על מנת להסוות את היעלמותו הפתאומית של בעלה, היא שלחה בשמו הודעות לעבודתו ולחברים , בהן כתבה שהוא חולה ולכן לא יגיע. ב-17 במאי, יומיים לאחר הרצח, איימי דפקה בחוזקה על דלת שכנה וסיפרה שמצאה את בעלה מת במרתף שלה. השכן הלך יחד איתה לביתה, והזדעזע ממה שראה. פרמדיקים שהגיעו למקום קבעו את מותו.
 
כמעט עד לרגע האחרון ניסתה איימי להסוות את הרצח, ולגרום לסובבים, בעיקר לרשויות החוק, להאמין שבעלה נעדר ונרצח. למשטרה סיפרה וגנר שלא ראתה את בעלה במשך יומיים, וכך סיפרו גם כל מי שהכירו אותו. אבל לצערה הרב של איימי, הרצח שביצעה היה אומנם בכוונה תחילה, אך ללא כל תכנון מראש, מה שהקל על השוטרים ובית המשפט לגלות זאת ולהרשיע אותה ברצח. לצד כל הממצאים המחשידים גם כך, השוטרים שחיפשו ראיות בבית משפחת וגנר מצאו ליד גופתו כרית ומחשב נייד עם חורי ירי. כשנשאלה על כך סיפרה  איימי שגילתה את גופת בעלה ממש במקרה, בזמן שירדה למרתף לעשות כביסה. היא הבחינה שהדלת הייתה נעולה, מה שהיה יוצא דופן, ולבסוף הצליחה לפרוץ אותה ונחרדה לגלות את גופתו.

אך השוטרים לא מצאו כל ראיה שיכולה לתמוך בסיפורה של וגנר, שכן בביתה לא נמצאו כל סימני פריצה או מאבק. בנוסף לכך, כאשר השוטרים עלו לקומה השנייה של הבית, הם מצאו במשרד הביתי של הזוג שני כדורים שנורו וכן חור בקיר, וכן כתם דם גדול תחת השטיח במשרד. בהיסטוריית החיפוש בגוגל איימי חיפשה מנקה שטיחים וניסתה להסתיר זאת. 
 

רצחה את בעלה והחביאה את גופתו במרתף. איימי ואן וגנר. טוויטר
רצחה את בעלה והחביאה את גופתו במרתף. איימי ואן וגנר. טוויטר


בבית המשפט, כאשר קיבלה את גזר הדין,  ביקשה חופשה בהשגחה למשך כמה ימים כדי לבקר את ילדיה. "לא מגיע להם שאף אחד מאיתנו לא יהיה איתם", סיפרה לשופט והוסיפה כי אינה אדם רע. אך אל מול דבריה אמר השופט ראלף רמירז ש"רצח בכוונה תחילה איננה עבירה המאפשרת קבלת הזדמנות שנייה". במשפטה, שערך תשעה ימים, תיארו אותה התובעים כשקרנית ומניפולטיבית . "יש צד אחר של גברת וגנר שיצא לאור במשפט - צד של הונאה וחוסר יושר ומרמה - היכולת לתמרן אנשים", נאמר מצד התביעה.

במהלך טיעוני הסגירה של משפטה, בניסיון אחרון להוכיח שאיימי רצחה את בעלה בשעות הבוקר המוקדמות של מאי 2015, התביעה הזכירה לחבר המושבעים את הראיות הרבות נגדה. "כלי הרצח הוא אקדח מסוג 380. בדיוק הנשק איתו נראתה והייתה ידועה כנושאת אותו" אמרה התביעה. בנוסף לכך, לטענת התביעה לווגנר היה גם היה מניע לרצח - היא הייתה זקוקה לגישה לחשבון הבנק הפרטי של בעלה, כדי שתוכל להחזיר לחברים שלה מהם לוותה כסף מאחורי גבו של סטנלי. התובע המחוזי, סו אופר, כינה את ואן וגנר רמאית ומניפולטיבית. "היא עשתה כל שביכולתה על מנת לכסות את עקבותיה מיד לאחר שלחצה על ההדק". על פי התביעה, במשך שלושה ימים מהרצח ואגנר ניסתה לגרום לסביבה לחשובה שסטנלי נעדר