לא חסרות סיבות לכך שצריך לחגור חגורת בטיחות בכל עת, גם בזמן נסיעה קצרה ברחבי חניון. אך למרות הסכנה הטמונה בנסיעה בלעדיה, נראה שיש רבים שהמסר לא חלחל אל ראשם, ויאלצו ללמוד זאת בדרך הקשה. אומנם מצב הנוסעים תלוי גם בחומרת התאונה, אך דבר אחד וודאי - חגורת בטיחות תגדיל את סיכויי ההישרדות של המעורבים בתאונה. לאחרונה שלושה אנשים שהיו מעורבים בתאונה למדו בדרך הקשה שחגורת בטיחות היא לא רשות, אלא חובה.



התאונה, שתועדה בידי אחד הנהגים,  אירעה במחוז צ'ונגצ'ינג בדרום מערב סין והפכה ויראלית מיד בשל אופיה האלים. כפי שניתן לראות מהתיעוד, הרכב סוטה מן הכביש, מתנגש במעקה ויוצא לחלוטין משליטה. יתכן שממבט ראשון לא ניתן להבחין בכך, אך אם תתבוננו היטב, בין הריסות המכונית שעפו לכל עבר היה גם אחד הנוסעים ברכב. הנוסע, כך עולה מין הדיווחים בכלי התקשורת, ישב במושב האחורי בזמן התאונה, והועף מהחלון הצדדי אחורי של הרכב. האישה שישבה לצידו גם נראית כמעט מועפת מהחלון האחורי.



על פי ה-DailyMail, כאשר פראמדיקים ושוטרים הגיעו למקום הם מצאו את אחד הנוסעים שהועפו מהחלון שוכב בצד הכביש כשהוא זועק בכאבים, אך עדיין מסוגל לתקשר. השלושה, שני הנוסעים והנהג. נלקחו לבית חולים בקרבת מקום להמשך טיפול כשהם פצועים באורח קשה, אך ללא סכנה לחייהם. רשויות מחוז צ'ונגצ'ינג אישרו כי איש מהמעורבים בתאונה לא חגר חגורת בטיחות.