לאחרונה נראה  שהולכת וגדלה תופעה מטרידה למדי, של זוגות אשר מקיימים יחסי מין, מבצעים מין אורלי ומתגפפים בפומבי, וגם העובדה שיש סביבם ציבור אחוז אימה, ואפילו ילדים, לא מפריעה במעשיהם. מקרה כזה התרחש לאחרונה בגן ציבורי בבריטניה, לחרדתם של משפחות רבות שהגיעו למקום הבילוי המשפחתי עם ילדיהם, ונחשפו לתוכן בלתי הולם לא לילדים וגם לא למבוגרים. 


האירוע המטריד התרחש בגן ציבורי בעיר צ'למספורד, במחוז אסקס, מזרח אנגליה ותועד בידי אחד המבקרים. כפי שניתן לראות ולשמוע מהתיעוד, השניים, שלפי עדי ראיה הם בגיל העמידה, נראים מתמזמזים על ספסל, בעוד האישה יושבת מעל הגבר ומשמיעה "קולות סקס" תוך כדי.

"אני רואה הרבה פעמים הבעה מוגזמת של חיבה בפומבי,  אבל זה התעלה מעל הכל", סיפר אחד מעדי הראיה. "האישה עשתה לא מעט רעש, זה היה כמו רעש של סקס". אבל האימה לא הסתכמה בזה. "אני לא בטוח אם הוא לבש מכנסיים או לא. זה היה פשוט לא נוח לצפייה - זה היה נראה כאילו הם מקיימים יחסי מין" ,המשיך עד הראיה מוכה הטראומה את דבריו.

"הייתי שם חמש- עשר דקות והם עדיין היו שם כשהלכתי-  אולי הם עדיין שם". עד הראיה האומלל הוסיף שזה היה במרחק קטן מאוד מאזור המשחקים בגן הציבורי,  ושאותה עת היו בו 12-14 ילדים עם הוריהם. "אני וחבר שלי היינו פשוט בהלם. זה היה די דוחה. זה ללא ספק היה אזור משפחתי", הוסיף.  
 


" לא האמנתי למה שראיתי. זה קרה מול כולם ויש שם אזור משחקים שהיה ממש מולם", סיפר עד ראיה אחר. "מהמקום שבו עמדתי, זה היה נראה כאילו הם עושים סקס, אבל אני לא יודע, אולי הם פשוט סתם התמזמזו". הוא הוסיף כי זה לא היה רק מזעזע לצפייה אלא בעיקר מוזר. "לא היית רוצה ללכת בפארק ביום נעים ולהיתקל בדבר כזה". אנשים אחרים שחזו באירוע טענו כי מדובר במתמזמזים סדרתיים, וכי הם ראו את בני הזוג עושים בדיוק אותו הדבר בתחנת אוטובוס בעיר. "אני מקווה שבפעם הבאה יקראו למשטרה. אי אפשר לעשות דברים כאלו בפומבי. מה שזה לא יהיה שהם עשו שם", סיפרה עדת ראיה.

לאור כל הזעזוע מהסיפור, זה נראה מעט תמוה שיושב ליד הזוג גבר בנונשלנטיות ולגמרי לא מוטרד מהסיפור. אלא אם כן כמובן הוא מתקשר למשטרה. מנקודת מבט זו, נראה הדבר כמעט כמו צילומי סרט פורנו דל תקציב.