פארק שעשועים אמור להיות מקום בילוי מהנה ובטוח לכל המשפחה, המאפשר אסקפיזם מתלאות היום יום, אך לא אחת צצים בכלי התקשורת סיפורי אימה על מבקרים בפארקים, בארץ ובעולם, אשר הבילוי החלומי שלהם הסתיים באסון. לאחרונה, מבקרים בפארק שעשועים בבריטניה נקלעו לסיטואציה מפחידה למדי במהלך נסיעה ברכבת הרים, כאשר הרכבת הותירה אותם תקועים במושביהם בין שמיים לארץ.


האירוע, שתועד בידי מבקרים, התרחש בפארק השעשועים דרייטון מנור, במייל אוק, בריטניה. כפי שניתן לראות מהסרטון הקצר, הרכבת, שמכונה G-Force, נעצרה באמצע הנסיעה, והותירה את הנוסעים לכודים במהופך, בגובה רב מעל פני הקרקע. מדוברות הפארק נמסר בהצהרה רשמית שהאנשים ששהו על המתקן פונו ללא כל תקלה. "ה-G-Force חוותה עצירה זמנית, כתוצאה מכך כל האורחים פונו בבטחה מהמתקן, בשום רגע לא התפשרנו על בטחון הנוסעים", נאמר בהצהרה. 
 

 
אומנם איש לא נפגע במהלך האירוע, אך בכל זאת מדובר בתקרית מפחידה שהותירה רושם הן על אלו שנתקעו והן על עדי ראיה. רבים מיהרו לשתף תיעוד מהמקום ברשתות החברתיות, ומיהרו להביע דעתם בנושא. "הייתי שם כשזה קרה, הם לא היו שם הרבה זמן", כתבה בפייסבוק עדת ראיה. "הצוות הצליח להזיז את הקרון במהירות, והמתקן המשיך לפעול גם לאחר האירוע".
 
רכבת ההרים G-FORCE נפתחה בפארק ב-2005, ומגיעה למהירות של כ-72 קמ"ש ולגובה של כ-20 מטרים. נכון לעשיו, לא ידוע על תאונות נוספות שהתרחשו במתקן, אך לפני שבועות ספורים בלבד ילדה בת 11 נהרגה בפארק כאשר שהתה על אחד ממתקניו.