כבר זמן מה שהתדמית של בובות רחוב סומסום הפכה למפוקפקת, ומידי פעם עולות תאוריות קונספירציה לגבי האופי האמיתי והמרושע של אותם יצורים פרוותיים. לאחרונה חשדות אלו אף התממשו, כאשר אחד מחברי הרחוב נעצר בגין סחר בסמים. שוטרים מארה"ב זכו להיתקל השבוע בעבריין סמים קשים לא שגרתי, בעל פרווה כחולה, עיניים מטורפות, שכנראה כרת ברית עם השטן - אתם מכירים אותו יותר בשם עוגיפלצת. כמובן שכאשר אירוע הזוי מסוג זה מתרחש, חייבים לצלם ולהעלות לפייסבוק, וכך בדיוק עשו השוטרים מתחנת המשטרה MCSO - Florida Keys.



בפוסט, נראה העבריין הנאלח עוגיפלצת כשלצדו שתי שקיקי קוקאין מפלילות למדי,אשר נמצאו בבטנו. עוגיפלצת והסמים נמצאו ברכבו של תושב האזור,קאמי מקנייר, 39, אותו עצרו השוטרים לאחר שהבחינו שחלונות רכבו כהים, ולוחית הרישוי שלו מטושטשת."סגן סווילי הריח מריחואנה שהגיעה מתוך הרכב. בחיפוש ברכב נמצא תיק גב,  בתוכו הייתה בובת עוגיפלצת", נכתב בפוסט המשטרתי המשעשע.

 

אומנם עוגיפלצת זולל המון עוגיות וכנראה סובל מעודף משקל, אך סווילי הבחין בכך שהיצור הכחול כבד מהרגיל. אי לכך, הוא החליט לפתוח את בטנו, בתוכה מצא שתי שקיות קוקאין במשקל 314 גרם. לצד הממצאים האלו, נמצאה בתיק הגב ניירת שהצביעה על כך שהסמים אכן שייכים לנהג הרכב. מקנייר נעצר והואשם בגין סחר בקוקאין.
 

via GIPHY

הפוסט מיד הפך ויראלי, וזכה לתגובות רבות מפי עוקבים משועשעים. אחד מהם תהה האם גם עוגיפלצת נעצר, אך נכון לעכשיו המשטרה לא מסרה מידע בנושא. כמו כן, לא נאמר האם מעורבות בובות נוספות מהרחוב בפרשה, בין אם בסחר או בין אם בקניית הסמים.