עבריין שנכשל הוא לרוב שוטר, אך לעיתים הכישלון שלו הוא בכך שהוא נתפס על חם. אישה מניו המפשייר שבארה"ב הוכיחה שאינה ראויה להיות עבריינית, זאת לאחר שנתפסה על החזקת סמים, שוחררה ונתפסה שוב כשחזרה לקחת אותם. אמילי מורין בת ה-26 נעצרה בתחילה לאחר שנמצאו עליה סמים, בזמן שניסתה לגנוב מחנות. בנוסף לכך, השוטרים גילו כי היא נהגה למקום למרות שרישיונה נפסל.

מורין נלקחה לתחנת המשטרה, והואשמה בגין הסתרת והחזקת סמים, אך שוחררה בערבות על סך 2500 דולר. על טופס שחרור שעליו חתמה, נכתב בין היתר שאסור לה לנהוג עד אשר יחודש רישיונה. כמו כן, הסמים שהיו עליה, מסוג סובוקסון (Suboxone), נלקחו כראיה. אומנם זה הגיוני שהמשטרה החרימה לה את השלל, המשמש לרוב כגמילה מהרואין, אך עבור מורין הפרידה מהחומר האסור הייתה קשה מנשוא.
 
נעצרה לאחר שחזרה לקחת את הסמים שלה. צילום מסך
נעצרה לאחר שחזרה לקחת את הסמים שלה. צילום מסך


כשהיא לא מתכוונת לוותר כל כך מהר על החומר הממכר, שעות לאחר ששוחררה, היא נכנסה למכוניתה וחזרה לתחנת המשטרה, כשהיא מלווה בחברה, שם ביקשה לדבר עם השוטר שעצר אותה. כשהגיע למקום היא דרשה ממנו שישיב לה את הסמים לה, וכשסירב, נכנסה לרכב בכוונה לנהוג לביתה, דבר שלפי כתב הערבות אסור היה לה לעשות.

השוטר שהבחין שהיא מתכננת לנהוג, רץ לעברה והורה לה לצאת מהרכב. לאחר שסירבה, הוציא אותה בכוח וכפת אותה באזיקים. בסופו של דבר, מורין הואשמה בהסתרת סמים, החזקת סמים אסורים, נהיגה ללא רישיון, הפרת ערבות וסירוב למאסר. אם היא תשוחרר שוב, ותחזור שוב לקחת את הסמים, סביר להניח שהפעם לא תצליח לחמוק בעונש בקלות רבה כל כך.