אומנם עדיין לא נמצא הסוד לנעורי נצח, אך במרוצת השנים, עם התפתחות המדע, הטכנולוגיה והרפואה, עולים לכותרות יותר ויותר סיפורים על אנשים שהגיעו לגילאים מופלגים. לפני מספר שבועות, אישה ממקסיקו חגגה 110, וחשפה כי הסוד שלה לחיים ארוכים הוא הרבה אוכל חריף. השבוע, חגגו זוג תאומים, גברים, יום הולדת 104, ונכנסו לספר השיאים של גינס כתאומים הגברים החיים המבוגרים בעולם.
 
זוג האחים, פייר ופול לנגרוק, מבלגיה, חיו יחד רוב חייהם, ושניהם עבדו כשופטים. כיום הם אף חולקים יחד חדר בבית אבות, הנמצא בקרבת העיר הבלגית. לרוב, כשאנשים מגיעים לגילאים כאלו, לא עניין קל בכלל, הסביבה רוצה לדעת שני דברים - מה הסוד שלהם לחיים ארוכים והאם יש להם חרטות. לגבי האחרון, השניים הודו כי הם מתחרטים על כך שאין להם ילדים ונכדים. על פי ה-dailymail, השניים לא נישאו מעולם, כיוון שפסלו את בנות הזוג האחד של השני. למרות החרטות, הם שמחים כי יש להם זה את זה כחברים הכי טובים.
 
youtube. האחים בצעירותם יחד עם אימם
youtube. האחים בצעירותם יחד עם אימם


מדבריהם, נראה כי דווקא אורח החיים בו בחרו, בין אם במכוון ובין אם לא, הוא התורם לחייהם הארוכים. הסוד שלהם לאריכות ימים הוא די פשוט ומסתכם ב"אל תבזבזו את הזמן שלכם, אל תאכלו יותר מידי ואל תרדפו אחר נשים". הם נוטים לשתות כוס יין ביום, ומעל לכל מעדיפים יין בורדו באיכות מעולה.
 
youtube .פייר ופול חיו יחד רוב חייהם. בתמונה: האחים עם אימם
youtube .פייר ופול חיו יחד רוב חייהם. בתמונה: האחים עם אימם


נכון להיום, האחים רשומים בספר השיאים כתאומים הגברים החיים המבוגרים בעולם, אבל על מנת להיות התאומים הגברים המבוגרים שחיו אי פעם בעולם, עליהם להגיע לפחות לגיל 106. נכון להיום, מי שאוחזים בתואר הם גלן ודייל מויר, שניהם חיו עד גיל 105, עד למותו של גלן. מעבר לתאומים הגברים המבוגרים בעולם, קיים גם תואר התאומים המבוגרים ביותר שחיו אי פעם, הן נשים והן גברים. התואר הזה נכון להיום שייך לאחיות קין נאריטה וג'ין קאין מיפן, אשר חיו עד גיל 107, עד למותה של קין בשנת 2000.
 
youtube. מעט אוכל וכוס יין ליום. הסוד של האחים לחיים ארוכים
youtube. מעט אוכל וכוס יין ליום. הסוד של האחים לחיים ארוכים


מה נותר לאחל להם מלבד "עד 120", או אפילו יותר אם הם מעוניינים בכך. יומהולדת שמח.