אנחנו חיים בעידן בו אנשים יעשו הכל כדי לקבל כמה שיותר צפיות, לייקים, בקשות חברות וכל תוצר וירטואלי אחר, גם אם במציאות, אולי, אין להם יותר מחתול ושק תפוחי אדמה. חלק מאותם אנשים מקדישים את מרבית זמנם למתיחת אחרים והעלאת הסרטונים הללו לרשתות החברתיות, כדי שהקהל בבית יתאהב בהם, יעשה לייק וישתף. חלקם אף מרוויחים מכך לא מעט כסף. אך בעוד אין כל דבר רע במתיחות, גם אם זה "מקצוע", מדובר באיזושהי חציית קו אדום כשהנמתחים הם הצופים בבית.



הרבה פראנקסטרים (מי שמותחים אחרים) כל כך נואשים להצליח, עד שהם מהנדסים למוות את המתיחות שלהם, כולל את תגובת ה"נמתח". התוצאה? הם לא מצליחים כפי שהיו רוצים, כיוון שבסופו של יום הקהל אינו אידיוט ויודע להבחין בין מה שאמיתי ומה שלא. בפעם הבאה שהם ירצו שיאמינו להם, זה כנראה לא יקרה. לאחרונה עלה לערוץ היוטיוב סרטון מתיחה של חבר אחד על אחר, אך במבט נוסף נראה שהנמתחים הם דווקא הצופים בבית. בסרטון, שעלה לערוץ היוטיוב של בחור עם שם ארוך מאוד (Tom Daniel Hansen Sylte), מנורבגיה, נראה  טום והחבר שלו עובדים בגאראג', טום עם מסור והחבר מתקן רכב. 





כאשר החבר מפנה את גבו, נראה טום מחליף את המסור שלו באחד נטול להב, ונשכב על הרצפה עם המסור "תקוע" בבטנו, כשמחולצתו משפריץ לו דם מלאכותי רב. בדיוק ברגע שטום מסיים להתמקם על הרצפה, החבר מסתובב, רואה את טום בוכה מכאבים ומתעלף מרוב אימה. טום הבין שהמתיחה  הלכה רחוק מידי, נעמד וניגש לעזרת חברו המעולף. לבסוף, החבר מתאושש וקם על רגליו, ודוחף את טום בעצבים על מה שעשה לו


אך כאמור, לפני שמאשימים את טום כחבר הגרוע בעולם, צריך לבחון את הדברים לעומק. ממבט נוסף בסרטון, ניתן לראות כי התזמון מושלם מידי - החבר מסתובב בדיוק ברגע שטום מסיים להתמקם עם הפציעה המזויפת שלו. בנוסף, התגובה של החבר מאוד מוזרה - הוא נראה נבהל באופן תיאטרלי מאוד ונופל בצורה מדויקת, תוך שהוא נזהר לא לפגוע במכונית, וגם דואג לא לחטוף מכה בדרך למטה. 

ההתאוששות נראית מבוימת  גם היא. בכלל, כל הסרטון נראה כמו מתאים יותר לעידן בו נעשו סרטים אילמים. עידן בו יש צורך להקצין תגובתו ולאפיין אותן כך שיהיו מזוהות בידי כל אדם באשר הוא. עצה לאנשים שמעוניינים למתוח אחרים: תעשו את זה באמת, גם אם התגובות לא יהיו מושלמות. אחרת, מה הטעם?