בדרך כלל אנשים שמתקשרים למשטרה הם קורבנות, אלו שנפגעו בידי עבריינים, בתקווה שהשוטרים יתפסו את מי שגרם להם עוול. אך מידי פעם צצים פושעים שאינם העיפרון הכי מחודד בקלמר בלשון המעטה, שעושים לשוטרים את העבודה. או במילים אחרות, הזבל מוציא את עצמו לפח. סוחר סמים גאון אחד מארצות הברית התקשר למשטרה להתלונן על פשיעה שנעשתה נגדו, אך הסגיר עצמו בטעות ונעצר. הבחור, דוד בלקמון בן ה-32, התלונן שפרצו למכוניתו, גנבו ממנה 50 אלף דולרים וכשבעה גרמים של קוקאין.

מה שבלאקמון, מהעיר פורט וולטון ביץ', כנראה שכח הוא שקוקאין הוא עדיין לא סם חוקי, וכנראה גם לא יהיה לעולם (וטוב שכך). מעבר לכך, כאשר השוטרים הגיעו לרכבו הם גילו שהסם עדיין שם, ולא רק זאת, הם גם מצאו מקטרת לשימוש בקראק על הרצפה, ליד מושב הנהג. 

על פי משטרת אוקלוסה, בלאקמון, שהגדיר עצמו כסוחר סמים במקצועו, שאל את השוטרים למה הם נותנים לו להמשיך לדבר למרות שמצאו קוקאין ברכב שלו. באופן כלל לא מפתיע, בלאקמון נעצר על החזקת סמים, התנגדות למאסר, החזקת אמצעים לשימוש בסמים וכן התנגדות למעצר.

כיוון שמדובר בסיפור חד פעמי, השוטרים החביבים שיתפו את האירוע בחשבון הטוויטר של תחנת המשטרה, כדי שכולנו נוכל להנות ממנו:

מלבד זאת, האירוע שותף גם בחשבון הפייסבוק הרשמי של תחנת המשטרה, שם הוא זכה לפופולריות גדולה במיוחד, ועשה להרבה אנשים את היום שלהם:



היו לא מעט שנותרו בהלם מהסיפור ותהו האם הוא בכלל אמיתי. התשובה אגב היא כן. "בבקשה מישהו יגיד לי שזאת סטירה. לא יוכל להיות שזה אמיתי. אף אחד בעלום לא יכול להיות עד כדי כך טיפש, נכון?", כתב כריסטופר ונסיל. התשובה לכך, אגב, כפי שענו לו רבים, היא גם כן חיובית.



משתמש פייסבוק אחר, רנדקי דייי, הציע בצחוק שבלאקמון נעצר בכלל כי לא היה היה עליו רישיון הסחר בסמים שלו.



אכן בחור מבריק שכל החיים לפניו.

via GIPHY