בדרך כלל לקוחות זועמים שמתלוננים על עוול שנעשה להם לא מגיעים לכותרות, אלא אם כן יש להם ולו הקשר הקלוש ביותר לנשיא ארה"ב. לאחרונה, גבר אמריקאי קרא להחרים רשת ג'אנק פוד לאומית, בגלל שעובדים שלה זרקו עליו קטשופ, לטענתו. לכאורה סיפור בסתמי, אך כשהתברר שהוא גם תומך לשל דונאלד טראמפ, אוהד ג'אנק פוד מושבע, העניינים החלו להתחמם. כמובן, שכשמשהו טוב מידי בכדי להיתו אמיתי, צריך לבדוק בדיוק את זה - האם זה באמת קרה או שזה פייק ניוז? 


הפצוע מידי הקטשופ, דניאל קספר, טוען שזה לחלוטין אמיתי, וצייץ את הסיפור בטוויטר. לדבריו, עובדים במסעדת המזון המהיר Cook Out הציקו לו ולעגו לו בזמן שניסה להזמין אוכל, בסניף הרשת בדורהאם, דרום קרולינה. "כשנכנסתי פנימה עם חולצת דונאלד טראמפ, העובדים זרקו עלי שקיות קטשופ לפני שהספקתי אפילו לבצע הזמנה", כתב בחשבון הטוויטר שלוו. "לאחר מכן המנהלת עצמה לעגה והציקה לי מספר פעמים, והיא גם עודדה לקוחות להצטרף אליה. לא אכפת לי במי אתם תומכים, אבל זה  אבל זה לא מקובל, לא מקצועי ולא אמריקאי", המשיך ואמר שלעולם לא יחזור לאכול ברשת.
לאחר שהסיפור תפס תאוצה, המסעדה מיהרה להגיב לקספר בפוסט שלו, והביעה את התנצלותה הכנה על המאורע, אותו כינתה "לא מקצועי בעליל"

אבל הדרמה לא הסתיימה שם, ומי שהזדהה כאביו של קספר, ג'ון, פנה גם הוא לטוויטר כדי לגבות את בנו. ג'ון כינה את התקרית מגוחכת, והוסיף שהליברלים הגזימו לחלוטין. 
כמובן שגם התגובות הגולשים לא איחרו לבוא ואלו היו פחות סימפתיות, כשרובן נעו בין שעשוע מכל העניין ועד כדי קריאה לסיפור מזויף. 
למרות שזה סיפור הזוי לחלוטין, מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שהרשת התנכלה לתומכי טראמפ. בינואר 2016, עובדים בסניף הרשת בוירג'יניה, סרבו לתת שירות לאנשים שנכנסו עם חולצות תמיכה של טראמפ, ועוררו סערה. רשת הזון המהיר מיהרה לפרסם התנצלות, והבהירה כי היא רשת כי ניטרלית מבחינה פוליטית. "אנו מברכים על כל הלקוחות שלנו, ללא קשר להשתייכותם הפוליטית" נאמר מידי החברה בהצהרה רשמים בזמנו. 

via GIPHY

כעת נראה שחסרה רק תגובתו של טראמפ. מעניין מה הוא היה אומר בנידון. מעבר לכך, הסיפור נשמע מושלם מידי - תומך של טראמפ שמחרים רשת מזון מהיר, שהתנכלה לו על תמיכה בנשיא, שהוא בעצמו חובב ג'אנק פוד מושלם. פייד ניוז או לא?