לאחר שכבשה את לב מבקרי הקולנוע והצופים בארצות הברית, הישראלית גל גדות שוב מושכת תשומת לב בעולם, זאת לאחר שאזרח סיני שנדלק עליה החליט לערוך סרטון משעשע ביותר, שבו הוא מציג את השניים כזוג נשוי ומאוהב למדי. הסרטון, שזכה לכשלוש מיליון צפיות עד כה, עדיין לא זכה לתגובה מהישראלית.   



בקטע הווידאו המדובר השתמש היוצר בסרטונים שצילם באזור מגוריו, תוך שהוא מחבר אותם עם סרטוני פרסומת של גדות, וכאלה שפרסמה ברשתות החברתיות במהלך השנים. 



 


בין היתר, השניים נראים, לאחר העריכה, כשהם מתעוררים זה לצד זו במיטה משותפת, כשבהמשך הם רוכבים יחד על אופניים, ואף מגיעים למתחם תיאטרון הבימה שבתל אביב. מלבד זאת, הם משתעשעים בבריכה, ואף קופצים לאזור פארק הירקון בעיר.

כזכור, לאחרונה התברר כי היא נמצאת בראש רשימת הישראלים האהובים בעולם, על פי בדיקה שביצעה חברת ההייטק Taykey. מאז שנודע על כך שהיא עומדת לככב בסרט וונדר וומן, גדות השיגה מאזן יוצא דופן ברשת, כאשר 95% מהשיחות שהיו קשורות בשמה היו חיוביות. האחוזים הנותרים מחולקים לארבעה אחוזים שיח ניטרלי ואחוז אחד של שיח שלילי. אחוז האהדה הגבוה הוא נדיר ביחס לשחקנים, שבדרך כלל שנויים במחלוקת, ובמיוחד לגבי ישראלים מוכרים המושכים אליהם שיח שלילי בגלל מוצאם.