גל החום המחריד שפקד אותנו לאחרונה אמור להביך את דונלד טראמפ, מכחיש נלהב של תופעת ההתחממות הגלובלית. אך בין אם ימשיך להכחיש את התופעה ובין אם לא, גם הוא, כמונו נאלץ למצוא דרכים להתמודד עם הטמפרטורות הממיסות - כמו להיצמד למזגן 24/7, לטוס לחופשות מפנקות במקומות קרים או לשחות עם דולפינים. אך למי מאיתנו שאין ברשותו את כל ההון שבעולם, צריך להסתפק באמצעים זולים וצנועים יותר, כמו ללכת לים, למזרקה, או לכל מקור מים חינמי אחר.

אבל לפעמים זה לא מספיק וצריך למצוא דרכים יצירתיות יותר להתמודדות, כפי שעשו קבוצת חברים אחת מקזחסטן. לאחרונה עלה לרשת סרטון משעשע של קבוצת חברים ,שמצאו דרך מקורית להתגבר על מזג האוויר הקיצי. בסרטון, נראים החברים יושבים בבריכה מאולתרת בחלקו האחורי של טנדר, מבלים, משפריצים מים על נהגים אחרים ובעיקר נשארים צוננים במזג האוויר הלוהט. אך לצערם של החברים, בעיקר של הנהג, העובדה שהסרטון הפך במהרה ויראלי משמש לרעתם. מעבר לכך שעורר קנאה בקרב רבים, הוא גם עורר את חמתה של המשטרה המקומית. הסרטון צולם בידי אחד הנהגים שהיה אותו זמן על הכביש.
 



על פי דוברות המשטרה, הנהג שהסיע את החבורה העליזה. תושב דרום מזרח קזחסטן, צפוי לקבל קנס על סיכון חיי הנוסעים. "זו לחלוטין אחריותו של הנהג למרות שהנוסעים נהגו גם הם בטיפשות", אמר דובר של המשטרה המקומית. "כנגד כל הכללים שנקבעו בחוק הנהג סיכן את חייהם ובריאותם של הנוסעים. למרבה הצער, למרות תאונות טרגיות שהתרחשו בעבר, זה לא מהווה לקח לנהגים מסוימים". עוד נמסר מהמשטרה שהתנהגות כגון זו לחלוטין איננה מקובלת במקומות ציבוריים, בייחוד על הכביש.
מנגד, מי שצילם את המאורע דווקא חשב אחרת וכתב במחאה: "אם הממשלה שלנו רואה אנשים נהנים היא תעשה ככל יכולה על מנת לסכל זאת מיד". אמת.