יש כמות אדירה של סרטי אימה וסדרות שעוסקים בפולשים אכזריים, שמתגוררים בסתר בבתיהם של אנשים, כאשר במקרה הטוב הם פשוט מחפשים מקום לישון בו, ובמקרה הגרוע ביותר הם רוצחים את כל דיירי הבית. למרבה הזוועה, הסיפורים הללו לא רחוקים מהמציאות, ובמהלך ההיסטוריה אירעו המון מקרים של אנשים, שגילו לתדהמתם שהם לא לבד בביתם הפרטי, ושהם לא מדמיינים את הרעשים והקולות שהם שומעים בלילות.



המקרה הבא נראה ממש כמו משהו שנלקח מסרט שכזה. אישה אחת מווירג'יניה, שמעה קולות בביתה באמצע הלילה, וגילתה לחרדתה שמישהו גר בעליית הגג שלה. על פי חדשות NBC Washington, האישה המבוהלת שמעה צעדים שמגיעים מעליית הגג, ולכן פנתה לאב הבית, שלעתים משתמש במקום לאחסון. זו כנראה הייתה אחת השיחות המפחידות בחייה, כי אב הבית אמר לה שהוא כלל אינו נמצא בבניין והורה לה להתקשר מיד למשטרה.

כאשר השוטרים הגיעו למקום, הם מצאו בעליית הגג גבר כבן 60, בשם אנטוני ג'ונס, יחד עם תיק גב, בגדים ומצעים. ג'ונס, אדם חסר בית, הואשם בחדירה בלתי חוקית למקום ונלקח למעצר, ללא אפשרות לשחרור בדמי ערבות. משטרת מחוז ארלינגטון, שטיפלה באירוע, מסרה כי אינם יודעים כמה זמן התגורר ג'ונס בעליית הגג. נכון לעכשיו, הנושא עדיין נמצא בחקירה

טוויטר
טוויטר


הסיפור הזה אומנם נשמע הזוי ומפחיד, אך למרבה האימה מקרים של אנשים שגרו בסתר בביתם של אחרים הם לא תופעה נדירה. לפני שנה למשל, גבר בשם דייוויס וואהלמן מוושינגטון שמע קולות מעליית הגג שלו. על פי ה-DailyMail, וואהלמן ניסה לפתוח את דלת עליית הגג, אך הופתע לגלות שהיא הייתה נעולה. אי לכך, בנסיבות מוזרות אלו, הוא מצא את עצמו דופק על הדלת בביתו, ולאחר כמה פעמים שמע קול של אישה שקראה "ג'ימי? ג'ימי, זה אתה?"

מסיבה לא ברורה האיש שמר על קור רוח מוחלט ולא חטף התקף לב במקום, וכאשר הדלת נפתחה הוא ראה מולו אישה זרה לחלוטין בעלת שיער שחור. כששאל אותה מי היא ומה היא עושה בביתו, הוא הופתע לשמוע כשאמרה לו שזה בכלל הבית שלה. "זה הבית שלי. אני גרה כאן. אני כאן כבר שלושה ימים. ג'ימי אמר שאני יכולה לגור כאן, ג'ימי אמר שאני יכולה להישאר". וואהלמן התקשר למשטרה, אך עד שזו הגיעה האישה כבר ברחה משם ונעלמה.