יש אנשים שקל מאוד להפחיד אותם, ועבורם אקסטרים יהיה בגדר שחייה בבריכת ילדים ללא מציל, עם מצופים. אחרים זקוקים לקצת יותר מזה, כמו למשל לקפוץ בנג'י, לצנוח או לחלל לנחשי קוברה. אם כל זה עדיין לא מספיק, תמיד אפשר לעשות מה שעשה צעיר אחד מברגן, נורבגיה, שצוחק לסכנה בפנים. לאחרונה הפך ויראלי סרטון מהפנט של צעיר בשם בנג'מין פורטה, שעבורו פחד הוא כמו אוויר לנשימה. פורטה, חובב אקסטרים מושבע, יצא יום אחד לנפוש באגם בעיר עם חבריו, וניסה להוציא מכך את המיטב.

יחד החליטו החברים שלשחות זה לא מספיק אקסטרימי, והחלו לקפוץ לאגם באמצעות חבל, אך גם זה לא עשה את העבודה. פורטה וחבריו המשיכו לחפש אחר דרכים אחרות ומסוכנות יותר להשתכשך במי האגם, ושמחו כאשר נתקלו במגלשת מתכת ענקית. אולי עבור החברים זה היה כבר די ויותר, אך פורטה רצה לאתגר את עצמו והחליט שאם כבר לעשות משהו טיפשי ומסוכן צריך לעשות את זה עד הסוף, וכמו שצריך. תוך כדי כך שחבריו מצלמים את המאורע, כי אם זה לא מצולם זה לא קרה, פורטה עלה על צוק, בגובה של כשלושה מטרים מעל המגלשה, קפץ למגלשה, גלש ונחת במי האגם. למרבה המזל, הוא יצא ללא שריטה, או לפחות כך נראה הדבר.
 


את הסרטון העלה פורטה לחשבון האינסטגרם שלו, לצד עשרות סרטונים נוספים שלו, בהם הוא נראה עושה דברים מבהילים ובלתי נתפסים. הוא זכה לתגובות ולייקים רבים, אך למרות שלא נראה שהוא נפגע, היו מי שחששו לשלומו, ותהו אם גבו לא השתפשף ונחרך כתוצאה מהגלישה על מגלשת המתכת. נכון לעכשיו, אין מידע לגבי זה וגם אם קרה משהו לפורטה, והוא גם לא הסגיר על כך דבר. 

משיטוט בחשבון האינסטגרם שלו מעורר הקנאה, אפשר מיד לראות שמדובר באדם שמאוד מאוד אוהב אקסטרים, בעיקר קפיצות מגובה, לכל מקום, מכל מקום. אומנם נראה שפורטה יודע מה הוא עושה ויודע לשמור על עצמו, כנראה שזה מסוג הדברים שצריך להגיד עליהם שלא מומלץ לנסות אותם בבית.

 

Thanks to @ekstremsportveko for a great event! 12m @sindreholtet @trulstorp

A post shared by Benjamin Forthun (@benjaminforthun) on