גבר מאוהיו החביא את גופת חברתו בפריזר, ועבר להתגורר בביתה עם אחרת, שלקחה את זהותה של המנוחה. השניים, ארטורו נובוה, 31, וקטרינה לייטון,34, נעצרו באשמת התעללות בגופתה של שאנון גרייבס, 28, לאחר שזו נמצאה בבית בעיר קמבל, ליד יאנגסטאון, אוהיו. הם קיבלו אפשרות שחרור בערבות על סך מיליון דולרים. לייטון הואשמה גם בשיבוש הליכי חקירה. 


על פי foxnews, השניים עברו לגרו בבית המנוחה לקראת סוף פברואר, בעיר יאנגסטאון, ולייטון לקחה את זהותה של גרייבס וכן השתמשה בכרטיסי האשראי שלה וטיפלה בכלב שלה. לטענת החוקרים, תחילה, נובוה ולייטון אחסנו את גופתה של גרייבס בפריזר בביתה, אך חודש לאחר מכן ביקשו מחבר לשים את הפריזר, שהיה נעול, במרתף ביתו.

על פי החשד, נובוה אמר לחבר שלו כי יש לו בעיה של חשמל בביתו, ושאל אם יוכל לאחסן את הפריזר אצלו במרתף. החבר החל לחשוד לאחר שריח נורא הדיף מהמקפיא, פתח את המקפיא, וכשמצא בפנים את גופתה של גרייבס התקשר מיד למשטרה. נכון לעכשיו, סיבת המוות של גרייבס עדיין לא ידועה, והחקירה נמצאת בעיצומה. גם גזר דינם של נובוה ולייטון טרם נקבע.
 
הבית  של גרייבס, בו התגוררו השניים. צילום מסך
הבית של גרייבס, בו התגוררו השניים. צילום מסך


בני משפחתה של גרייבס דיווחו עליה כנעדרת, וסיפרו שהיא נראתה לאחרונה בחג המולד, 2016. מאז, נעלמו עקבותיה, וגרייבס הפסידה אירועים משפחתיים רבים, כולל את יום הולדתה. אחותה דבי סיפרה כי זה לא היה אופייני לה להיעדר למשך זמן כה רב בלי ליצור קשר. כמו כן, היא הוסיפה כי גרייבס לא עזבה את הבית ללא המכונית שלה, הטלפון והכלב שלה,, אך כל אלו נותרו מאחור לאחר היעלמותה.

"חבריה של שנון תיארו אותה כבעלת לב זהב, מלאך עלי אדמות, תומכת, חברותית, מתחשבת וכפית" סיפרה דבי לחדשות  WFMJ. "שאנון חסרה ותמיד תחסר לנו. אי אפשר להחליף נשמה כמו שלה. היא אהובה על ידי כך כך הרבה אנשים".