רוב האנשים שמתחילים לעבוד במקום חדש מעוניינים להשאיר רושם טוב על הבוס ועל הקולגות החדשים, או לכל הפחות לא לעשות נזק ולהתאקלם בחברה. אך יש אנשים שכל זה לא חשוב להם, וגם החוק מבחינתם הוא בגדר המלצה בלבד, והם משוכנעים שהם יכולים לעשות כל העולה על רוחם ולא להיתפס.

לארי ברוקס, תושב ניו ג'רזי בן 19, הגיע אל חברת התחבורה Garda, על מנת להתחיל לעבוד כמאבטח, או לפחות כך סיפר למעסיקים שלו. על פי חדשות news4jax, ברוקס פוטר ממקום עבודתו עוד ביום הראשון, לאחר שתועד במצלמות אבטחה גונב 100,000 דולרים ממשאית השייכת לחברה. על פי משטרת פיירפילד, עובדים בחברה מצאו 85,900 דולרים מהסכום הגנוב ביום המחרת בתוך מכונית. בעקבות המעשה המטופש, ברוקס הואשם בגניבה מדרגה שנייה, אך נכון לעכשיו, עדיין לא ידוע מה עלה בגורל שאר הסכום הגנוב.



פוטר מעבודתו ביום הראשון כי גנב הון מהחברה. צילום: רויטרס
פוטר מעבודתו ביום הראשון כי גנב הון מהחברה. צילום: רויטרס



זה לא מקרה הגניבה המוזר היחיד שהתרחש לאחרונה בארה"ב. למעשה, לפני מספר שבועות דווח על גנב סדרתי במנשה, ויסקונסין, שגונב כביסה ממכבסות ציבוריות. על פי חדשות abc2, אותו עבריין נכנס למכבסות בעיר, וגונב בגדים לאחר שעברו שטיפה ונותרו ללא השגחה. "זה די מוזר, אני לא עוזבת את המכבסה כי אני לא יודעת עלול לקרות. זה פשוט מזור, למה שמישהו ירצה לקחת בגדים של מישהו אחר?", אמרה מישל מץ, שמשתמשת באחת המכבסות בעיר. " זה מדהים, לקחת בגדים של מישהו אחר. מי יודע מה עוד יכול לקרות", אמרה מץ. "אני תמיד מסתכלת סביב

מפקד משטרת מנשה, טים סטיקה אמר כי "ברור שאחת הדאגות שלנו היא, שהיסטורית, היו לנו מחלקות במשטרה התמודדות עם פטישים של סוגים מסוימים של בגדים." בימים אלו המשטרה עוברת על מצלמות אבטחה ממכבסות ועסקים בקרבת מקום, כדי ראות אם יוכלו להוציא מידע נוסף לציבור. על פי הדיווחים, באחד ממקרי הגניבה היו מי שראו את העבריין וניסו להתעמת איתו. על סמך המפגש הזה, הגנב ההזוי מתואר כעל פי המשטרה העבריין הכה במספר מכבסות, ותואר כגבר שגובהו 1.75, בלונדיני עם ראסטות ירוקות. לעת עתה, המשטרה מבקשת מאנשים מתבקשים לדווח על כל אדם חשוד. ושלמור על הכביסה שלהם. עד כה, לא נמצא מניע ברור לגנבת הבגדים המשומשים.