צעירה ניצלה מחטיפה לאחר שחוטפיה לא הצליחו לתפעל את מוט ההילוכים ברכב. ג'ורדן דיסמור, סטודנטית בת 20 מקולומביה, דרום קרוליינה, הייתה בדרכה למכונית שלה במגרש חניה מחוץ לדירתה, כשלפתע ניגשו אליה שלושה גברים, ואיימו עליה כי יירו בה אם תצעק. תחילה, הגברים לקחו לה את הטלפון הנייד והארנק שלה, ולאחר מכן הורו לה להיכנס לרכבה. במהרה, הבינו השלושה כי אין להם מושג איך לתפעל את מוט ההילוכים שהיה ידני. 


אחד החוטפים ברח מיד מהמקום, בעוד השניים הנותרים הורו לה לנסוע לכספומט הקרוב ביותר. "התחננתי בפניהם שייקחו את החפצים שלי ויתנו לי ללכת, אך הם אמרו שעלי לבוא אתם", אמרה דיסמור ל-The State. היא משכה מזומנים מחשבון הבנק שלה והחוטפים הורו לה לנסוע משם לבית של חבר שלהם, שם אמרו לה כי יהיה עליה לקיים עמו יחסי מין. כאשר הגיעו לצומת ליד הבית של החבר, דיסמור שמה את מוט ההילוכים על ניוטרל וקפצה ממושב הנהג. "פשוט צעקתי תתקשרו למשטרה! תתקשרו למשטרה! חטפו אותי ואיימו לירות בי" סיפרה.


לדבריה, האזור היה כמעט נטוש, ולאחר מספר דקות עצרה לה אישה, שהתקשרה למשטרה ולקחה את דיסמור למקום בו הייתה בטוחה. בעקבות המקרה, דיסמור אמרה כי תנהג במוט ידני למשך שארית חייה. דיסמור אמרה שהיא לא יודעת מה קרה לחוטפים שלה, אך היא חושבת שהם ברחו משם. נכון לעכשיו, המשטרה עצרה שלושה נערים ממוצא אפרו-אמריקאי בחשד למעורבות בחטיפה, והחשש הוא שככל הנראה מדובר בפשע שנאה כנגד לבנים, והוא אחד מיני רבים שהתרחשו לאחרונה באזור.