יש אנשים שלא יודעים להעריך את בעלי החיים המתוקים שנמצאים בחייהם, ועל כן אולי טוב הדבר כאשר הם מציעים אותם למסירה. לאחרונה, אישה עצבנית ממישיגן הציעה למסירה את התרנגול ה"מניאק" שלה, שלטענתה מעיר אותה כל יום מוקדם מאוד בבוקר. למרות שזה מה שתרנגולים אמורים לעשות. פוסט הפייסבוק של האישה, דנל מק'קול, מקלרקסוויל, מישיגן, בו היא מציעה את התרנגול חסר ההתחשבות שלה למסירה, הפך מיד ויראלי.



"בשלב הזה, לא אכפת לי לאיזה סוג של בית יגיע המניאק חסר ההתחשבות הזה. הוא התרנגול המושלם אם השעון המעורר שלכם לא עובד ואתם צריכים לקום בחמש וחצי בבוקר. זו ההגדרה היחידה שלו, חמש וחצי בבוקר", כתבה מק'קול. "אין לו כפתור נודניק, אך הוא יהיה בשקט זמן רב מספיק כדי שתוכלו לחזור לישון, ואז יתחיל שוב עם הקריאה בקול שלו בדיוק מחוץ לחלון שלכם".  


מקק'ול המשיכה וכתבה כי "זה כאילו הוא יודע איפה אתם ישנים ויכול להתמקד בחלון הספציפי הזה. אז אולי יש לו איזו ראיית רנטגן מיוחדת באמצעותה הוא יכול לראות אנשים ישנים בעד הקירות". אך מסתבר שיש לתרנגול החביב יתרונות נוספים, ולדבריה של מק'קול הוא משמש גם כמורה לריקוד מוזר. "הוא גם התרנגול המושלם אם אתם מעוניינים להתחיל לרוץ...סביב החצר שלכן....בעוד אתם מנסים לברוח ממנו", כתבה.
 

 
נכון לעכשיו, הפוסט זכה ל-104 אלף לייקים, 40 אלף תגובות ומעל 82 אלף שיתופים. לא ידוע האם מק'קול מצאה בית חם לתרנגול שלה, אך היו לא מעט מגיבים שכתבו כי הם מעוניינים לאמץ את התרנגול, לצד מי שלטענתם לא מעריכה אותו מספיק, ואחרים הציעו פתרון סופי ואכזרי יותר- הפיכת התרנגולת לארוחה. במידה ומק'קול לא באמת מעוניינת למסור את בעל החיים שלה, אלא רק לספר בצורה משעשעת על מעלליו, מדובר בסיפור הומוריסטי מצוין. אך אם כוונתה למצוא לו בית חדש, ואפיל ו לא אכפת לה אם יהיה זה בית טוב, כנראה שלטובתו של התרנגול האומלל, כדאי שימצא בית חדש ומהר לפני שבאמת יהפוך לארוחת הערב של הבעלים המרושע שלו.

via GIPHY