לא חסרים אנשים קריפיים בעולם הזה, אבל מידי שבוע נראה שיש מי שמנסים להתעלות על קודמיהם, ולזכות בתחרות שלא ידענו על קיומה של "האנשים הסוטים ביותר עלי אדמות". המועמד הבא בטוח יעפיל לשלב הגמר ויתכן שאף יזכה. לאחרונה דווח בארה"ב על גבר עירום שפרץ לבית, ניסה להתקלח יחד עם אחת הנשים שגרו בו, ואח"כ שטף את הכלים המלוכלכים. על פי  חדשות foxnews, ג'יימס קינג, מקווינס, ניו יורק, חדר לביתן של שתי אחיות, בנות 16 ו-21 והתינוק שלה. בעוד האחות הצעירה השגיחה על האחיין שלה, השנייה שהייתה במקלחת רצה לעברה ואמרה שיש גבר זר בבית. 



"היא רצה לתוך החדר עם המגבת שלה בלבד, בעודה מדברת עם המשטרה בטלפון", סיפרה האחות הצעירה ל-cbsnewyork. "היא אמרה לי שיש גבר בבית. נעלנו את הדלת ואז המשטרה הגיעה. דיברנו איתם דרך החלון. הם אמרו לנו להישאר בחדר ואני חושבת שהם תפסו את הגבר במטבח". האחות הגדולה סיפר לשוטרים שקינג התפשט וניסה להתקלח יחד איתה. כשאמרה לו שהיא מתקשרת למשטרה, הוא נמלט. שוטרים שהגיעו למקום מצאו אותו עירום במטבח, שוטף את הכלים המלוכלכים.  





המועמד השני בתחרות, שהתפשט באותו שבוע בדיוק, פרץ עירום לארבע בתים לפחות בלייקווד, ניו ג'רזי. הגבר העירום, קרטיס סל, 53, מבוקש בידי המשטרה גם כיוון שלא להגיע להירשם כעבריין מין.  "זה התחיל בבוקר. בהתחלה חשבנו שזה מוזר", אמר דובר המשטרה של לייקווד, כריס לולר ל-thenewstribune. "אך אז זה הפך למשהו אחר. הכל המשיך להתדרדר". משטרת לייקווד, ביניהם לולר, ממשיכים בימים אלו בחיפושים באזור בו אירעו הפריצות, ומקווים למצוא את הפושע העירום. "אנו מודאגים שהוא נמצא בבית של מישהו", הוסיף לולר. "אך יכול להיות שהוא נמלט מהמקום".