אמנם הסדרה המדהימה סיינפלד הסתיימה מזמן, אך רבים הם האנשים שעדיין מתגעגעים אליה, ונראה שלא רק הקהל צמא לעוד אלא גם משתתפי הסדרה עצמם. לאחרונה השחקן ג'ייסון אלכסנדר, לנצח ג'ורג', צייץ תמונה של בובת חלון ראווה שנראית כמוהו, ועורר סערה ברשת וגל נוסטלגיה. אלכסנדר לא פספס את ההזמנות לעשות הומאז' לסדרת המופת, והעלה תמונה לחשבון הטוויטר שלו, בה נראות ארבע בובות של גברים לבושים בגדים תחתונים, כשאחת מהן דומה לו באופן מחשיד, או ליתר דיוק לדמות שלו ג'ורג'.


"לא יודע מי מייצר את הבובות האלו. אבל אם מישהו ישים משקפיים על השנייה מימין, תהיה תביעה", כתב אלכסנדר ועורר גל אדיר של תגובות, שיתופים, לייקים, ואפילו הגיעה לכמות גדולה של אתרי חדשות. כאמור, אלכסנדר התכוון בציטוט זה למספר פרקים, כשאחד מהם הוא הפרק the pie, בעונה השמינית של סיינפלד. בפרק זה, ג'ורג' כזכור נתקל בבובת חלון ראווה שנראית בדיוק כמו איליין. אותה בובה יוצרה בידי אדם שפגש את איליין ברכבת, בפרק The Cigar Store Indian, בעונה החמישית, התאהב בה והחליט לייצר אותה בדמות בובת חלון ראווה. בסוף הפרק אמנם איליין מצליחה לגנוב את הבובה, אך צצות אחרות במקומה.
 
פרק נוסף שהבובה הזכירה הוא The Package, בעונה השמינית, בו ג'ורג' מצטלם בבגדים תחתונים (ולאחר מכן מוריד את הגופייה שלו), על מנת להרשים את שילה מחנות פיתוח התמונות. אומנם בפרק הוא היה בגרביים שחורים ומכנסי בוקסר, אך הדמיון עדיין ניכר.

גולשים אחרים הציעו לו להתחמש בעורך דינו המפוקפק של קריימר, ג'קי צ'ילס, שנכשל גם בגלל שהוא לא ככל הנראה לא במקצוע הנכון, וגם כיוון שקריימר לא מפסיק לסבך אותו בצרות.

היה גולש שאף מצא בובה זהה, רק שהפעם הייתה לבושה כמו ג'ורג' קוסטנזה ואפילו היו לה משקפיים. אז תהיה תביעה או לא?

אולי הוא אחראי גם לבובת חלון הראווה של אלכסנדר? הגיק שהתאהב באיליין ויצר את הבובה המפורסמת בדמותה.

via GIPHY