נכד מאנגליה רצח את סבו החורג, לאחר שתפס אותו מקיים יחסי מין עם אמו. מייקל מקדונלד, 25, מהעיר צ'למספורד, אנגליה, קיבל מאסר עולם על רצח סבו בריאן הארי, 78, ביוני 2016. על פי ה-telegraph, מקדונלד תפס את השניים על חם בביתו ופשוט "איבד שליטה". הוא היכה את הארי למוות בראשו באמצעות מוט ברזל של משקולות. במהלך משפט בן חמישה שבועות, שמע חבר המושבעים כיצד מקדונלד פיתה את סבו החורג להגיע לחדר האמבטיה, שם היכה אותו למוות. הסב מת כתוצאה מחבלות בראשו.



"מה שבטוח הוא שאתה לקחת את מוט הברזל לחדר המקלחת, ישבת על בריאן, והכית אותו בראשו בכוח ועצמה כה רבים, עד שניפצת את הגולגולת שלו, ודחפת אותה כ-2.54 סנטימטר לתוך מוחו", אמר השופט צ'ארלס גראטוויק, במהלך מתן גזר הדין של מקדונלד, בבית משפט קראון צ'למספורד. אמו של מקדונלד, טרי, הואשמה בעיוות ההליך המשפטי ונידונה לשלוש וחצי שנות מאסר. גם חברתו של מקדונלד, אנה בלקוול, 21, הואשמה בעיוות ההליך המשפטי על ידי מתן אליבי שקרי, כשטענה שמקדונלד היה איתה בזמן הרצח. היא נידונה לשנתיים וחצי שנות מאסר, שנתיים מאסר על תנאי ו-100 שעות עבודות שירות.



"זה היה מעשה מזוויע, שבוצע בידי בן משפחה על קשיש פגיע בביתו", אמר גורם אכיפה בכיר במחוז. "הנאשם לא הביע שום חרטה וכעת יהיה לו מספיק זמן לחשוב על מעשיו. זו הייתה חקירה טראומטית מאוד עבור משפחתו של הארי, אשר איבדו אב יקר ואהוב בדרך המזעזעת ביותר". מקדנולד קיבל מאסר עולם, עם מינימום של 17 שנים.