יש נושאים שמביך לחלוק אותם עם ההורים, ולמעשה הם צריכים להיות בגדר טאבו מוחלט, כאשר הבולט שבהם הוא סקס וכל הקשור בו. אחרי הכל, אנו נמצאים בין שני עולמות, עולם בו אנו הילדים של ההורים שלנו, בכל גיל, ועולם בו יש לנו חיי מין. עולם שלישי שהוא בהכחשה גמורה, הוא זה בו גם להורים יש חיי מין. אם כי לא להורים שלנו כמובן. כאשר העולמות הללו מתנגשים, יום הדין מגיע, כאוס, אפוקליפסה, משהו בסדר העולמי פשוט יורד מהפסים ומשתבש. סוף עולם כזה הגיע לאחרונה ממש בטעות, בגלל אימא אחת עם ראש כחול במיוחד, שחשבה שראתה משהו אחד, שהיה בעצם משהו אחר.



לאחרונה, פרסמה צעירה פוסט באתר לreddit, בו גוללה את סיפור האימים שחוותה עם אימה לצד תמונות להמחשה. הצעירה, שידוע רק ששם המשתמש שלה FictionBastard, כתבה שאמה התעמתה אתה יום אחד, לאחר שחשבה שגילתה "צעצוע מין", או ליתר דיוק דילדו, שלה במדיח הכלים. במהלך שיחה בעלת פוטנציאל להיות מביכה במיוחד- שמה שנכנס למקום אחד, לא אמור להיכנס למקום אחר- נאלצה הבת להסביר לאימא שלה שזה לא מה שהיא חושבת. כפי שניתן לראות בבירור מהתמונות, מה שהאם מצאה במדיח הכלים לא היה כלל צעצוע מין, אלא, כפי שהסבירה הבת לאימה, זה בקבוק מים רב פעמי שנמס.




"היא המשיכה לדבר על כמה לא בנוח היא הרגישה במהלך היום", כתבה הבת על הסיטואציה המאוד מביכה. למרות שבאותה מידה שלא אמורים לשטוף צעצועי מין במדיח הכלים, גם הכנסת בקבוקי מים היא ממש לא רעיון טוב. אך מסתבר שיש אנשים שנאלצים ללמוד זאת בדרך הקשה והמוזרה, ומידי תקופה צצים באינטרנט תמונות של בקבוקי מים שהפכו ל"צעצועי מין" לאחר שנשטפו במדיח הכלים. 



Water bottles melted in the dishwasher and came out looking like sex toys. from mildlyinteresting

בעוד קשה לדעת האם השיחה סביב המקרה הזה התרחשה באמת או שמדובר במישהי שניצלה טעות שעשתה כדי להמציא סיפור, דבר אחד בטוח- לא משנה מה, בשום פנים ואופן לא שמים אף אחד מהדברים הללו במדיח, לא צעצועי מין, בשום מצב, וכן כוסות ובקבוקי מים לשימוש רב פעמי. אלא אם כן אתם מעוניינים לקבל את התוצאה המוזרה והלא שימושית הזו.



via GIPHY