מרבית האנשים היו מעדיפים קפיצה מצוק על פני ביקור אצל רופא השינויים. סיפורי האימה שצצים אחת לתקופה על רופאים משוגעים לא עוזרים לטפל בפחדים שמושרשים בליבם של רבים. אחרי הכל, כשאנחנו מגיעים אל רופא השיניים אנחנו מצפים להתעללות השגרתית מצידו, ולא מעבר לכך. רופא שיניים אחד מפנסילבניה לא הסתפק בלהיות סאדיסט שגרתי, ונעצר על שהגיע לעבודתו שיכור לחלוטין.

למעשה, רופא השיניים, ד"ר גרגורי בלוטי, מהעיירה אדמס במחוז באטלר, לא רק הגיע שיכור הוא אף הספיק לטפל בלקוחותיו תחת השפעה. על פי העיתון המקומי the Butler Eagle, בלוטי טיפל בשבעה מטופלים בבוקר ובאחד נוסף לאחר הפסקת הצהריים שלו. רק אז, עמיתיו הבינו שהוא שיכור והתקשרו מיד למשטרה. כשהשוטרים הגיעו, יחד עם פרמדיקים, בלוטי הודה מיד כי שתה בקבוק וודקה לפני שהחל לטפל בלקוחותיו. האו נלקח לבית חולים תחת ליווי משטרתי, שם אובחן כסובל מהרעלת אלכוהול.
fotolia :שתה בקבוק וודקה והחל לטפל בלקוחות. אילוסטרציה
fotolia :שתה בקבוק וודקה והחל לטפל בלקוחות. אילוסטרציה


על פי לוח הזמנים המקורי שלו, בלוטי היה אמור לטפל ב-14 מטופלים באותו היום, וכאמור נעצר למרבה המזל לפני שסיים לחסל את כולם אחד אחר השני. אם כי נכון לעכשיו, לא ידוע האם נגרם למטופליו נזק כתוצאה ממעשיו. על פי דו"ח שהוגש בידי המשטרה המקומית, בלוטי היה רופא השיניים היחיד שעבד אותו יום, והוא נמצא ישן בכיסא רופא שיניים בחדר טיפול שהיה בשימוש לעיתים רחוקות, סביב השעה שתיים וחצי בצהריים. השוטרים מצאו את בלוטי מבולבל,  נדף ממנו ריח של אלכוהול והוא לא הצליח לבצע מטלות פשוטות או לענות על שאלותיהם. בבית החולים, נמצא שרמת האלכוהול בדמו הייתה 0.428, שזה פי חמש מהכמות המותרת לנהגים.

נוכח התנהגותו נקבע כי בלוטי הציב את מטופליו בסכנה ממשית של מוות. הוא הואשם בשכרות פומבית וסיכון פזיז, וכן רישיונו הושעה בידי האגודה האמריקאי לרפואת שיניים. כתב האישום הרשמי נגדו יוגש במהלך חודש ספטמבר.

via GIPHY