אם אתם אוהבים עוף מטוגן ובירה, תשמחו לדעת שעכשיו אתם יכולים לקבל מוצר שמכיל את שניהם - בירה עוף מטוגן. מצד שנים, מדובר בשילוב יוצא דופן שכבר מעורר מחלוקת ציבורית, יש לו שונאים שלא מוכנים אפילו לטעום אותו ואחרים דווקא די מתלהבים מהרעיון. המשקה שהוא כנראה הכי אמריקאי בעולם יוצר בידי שתי מבשלות בירה, The Veil Brewing Co, ריצ'מונד וירג'יניה ו-Evil Twin Brewing מברוקלין ניו יורק, והוא מכיל עוף מטוגן אמיתי.



"הרעיון הגיע אלינו אחרי שאכלנו כמות גדולה של עוף מטוגן במקומות שונים  בריצ'מונד",  נכתב בפוסט של חברת  Veil Brewing בפייסבוק. "למעשה, אנו שמים כמות קטנה מאוד של עוף מטוגן באחת משתי המחיות - פחות מ-4% מהמשקל הכולל של תכולת המחית".



 

we told you chicken was the theme of the day #friedfriedchickenchicken

A post shared by Jeppe, Evil Twin Brewing (@eviltwinbrewing) on


מסיבה לא ברורה, למרות שם הבירה- fried fried chicken chicken -וכמות העוף בתוכה, היה חשוב למבשלות להבטיח שאין לה כלל טעם של עוף. "זה אפילו לא דומה בקצת לטעם של עוף", נכתב בפוסט."אם אתם חושבים שכן, כדאי שתלכו רופא". הבירה, שמכילה 8% אלכוהול היא בסגנון בסגנון אייל בהירה, ומיוצרת במהדורה מוגבלת.




מעבר לכך שמדובר בשילוב מאוד לא שגרתי ואף הזוי, לא ברור מדוע החברות טרחו ויצרו גימיק שלם סביב עוף מטוגן ובירה, ובה בעת אמרו כי אין לבירה כלל טעם של עוף מטוגן. אם כך הדבר, אין באמת הבדל בין בירה זו לבירה רגילה, מלבד המחיר המופקע (18 דולרים למארז של 4 יחידות). נכון לעכשיו, לא ידוע מה הוא הטעם האמיתי של הבירה.



via GIPHY