מאז שחר האנושות, נשים התלוננו על התנהלותם של גברים בשירותים - הם לא מורידים את מושב האסלה, לא מחזירים אותו למקום, לא מכוונים נכון ולא מורידים את המים. אך בעוד מדובר בעיקר במפגע תברואתי חמור, ודי מגעיל, כעת מסתבר שזה גם עלול להפוך גברים כאלו לעבריינים ואף להסתיים במאסר. לאחרונה, פורץ "גאון" מארה"ב עשה הכל כשורה והיה עבריין למופת, אך נתפס בכל זאת כי שכח פרט אחד קטן - להוריד את המים אחרי שהלך לשירותים.

על פי החשד, העבריין, אנדרו דוד ג'נסן בן ה-42, פרץ לבית בדרום קליפורניה באוקטובר אשתקד. לאחר שסיים לפרוץ עשה את מה שעשה בשירותים ולא הוריד את המים. בגלל טעות קטנה אך קריטית זו, משטרת טאוסנד אוקס הצליחה לתפוס אותו, על ידי לקיחת דגימת DNA מהמים שלא הורדו באסלה. על פי חדשות 'Ventura County Star', דגימת ה-DNA נשלחה למחלקה לשירותים משפטיים  אצל משרד השריף של מחוז ונטורה, לצורכי לעיבוד. לאחר מכן היא הועברה למאגר כדי לראות אם יש התאמה עם חשוד ידוע. התאמה כזו אכן נמצאה, ב-25 ביולי, ושלושה ימים לאחר מכן ג'נסן נעצר בביתו שבמחוז ונטורה.
 

via GIPHY

"רוב האנשים לא חושבים או לא יודעים שאפשר לקחת דגימת DNA מדברים אחרים מלבד שיער ורוק", אמר טים לוהמן ממשרד השריף של מחוז ונטורה ל- BBC. "אנחנו מחפשים כל סוג של ראיות שאולי שעשויות להישאר מאחור. בין אם מדובר בסיגריה שעישנו אותה או בפחית שלא נזרקה, ננתח אותה". נכון לעכשיו, ג'נסן הואשם בפריצה למגורים מדרגה ראשונה, עם יכולת שחרור בערבות בסך 180 אלף דולרים. החקירה בנידון עדיין נמשכת וג'נסן ממתין לגזר הדין שלו. 

via GIPHY

מוזר ככל שיישמע המקרה הזה, זו לא הפעם הראשונה שפורץ עושה שטויות, בלשון המעטה, ומדי שבוע נראה שיש מי שמנסים להתעלות על קודמיהם. לפני מספר שבועות, עבריין מוכשר בשם ג'יימס קינג מניו יורק, פרץ לבית בו שהו שתי אחיות והתינוק של אחת מהן, ניסה להתקלח עם אחת הנשים בבית, ואח"כ שטף את הכלים המלוכלכים. על פי חדשות 'fox news', ג'ונסון נכנס לחדר המקלחת, החל להתפשט וניסה להתקלח עם האחות הגדולה מבין השתיים. "היא רצה לתוך החדר עם המגבת שלה בלבד, בעודה מדברת עם המשטרה בטלפון", סיפרה האחות הצעירה.

"היא אמרה לי שיש גבר בבית. נעלנו את הדלת ואז המשטרה הגיעה. דיברנו איתם דרך החלון. הם אמרו לנו להישאר בחדר ואני חושבת שהם תפסו את הגבר במטבח". האחות הגדולה סיפרה לשוטרים שקינג התפשט וניסה להתקלח יחד איתה. כשאמרה לו שהיא מתקשרת למשטרה, הוא נמלט. שוטרים שהגיעו למקום מצאו אותו עירום במטבח, שוטף את הכלים המלוכלכים.