מי שאוהב פיצה יודע שאין דבר כזה פיצה רעה. טוב, בעצם יש, אבל קשה לוותר על כל הזדמנות לאכול ממנה, ואפילו פיצות קפואות יכולות להיות נסבלות כאשר אין אלטרנטיבה אחרת. במילים אחרות - הפתרון לכל בעיה בעולם היא פיצה. אי לכך, כאשר תאונה של משאית גרמה לאובדן חייהן של פיצות רבות, רבים נותרו פעורי פה ומוכי צער. התאונה התרחשה כאשר משאית עמוסה בפיצות קפואות התנגשה בגשר בארקנסו שבארצות הברית, מה שגרם למאות אריזות פיצה להתפזר לאורך הכביש. האירוע גרם לפקק אדיר ועיכוב התנועה משני הכיוונים, בעוד צוותי ניקיון עסקו בהסרת הפיצות האומללות מהכביש.

למרבה האבסורד, האירוע התרחש ממש מול משרד התחבורה של ארקנסו. אך למרות הכאב על הבצק האבוד, מלבד הפיצות לא היו נפגעים אנושיים והגשר ספג נזק קל בלבד. אם כי, לא ברור מי החמיץ משלוחי פיצה בגלל התאונה. 

via GIPHY

הכביש המהיר בו התרחשה התאונה מקיף את הצד הדרומי של ליטל רוק, הוא חלק מחוליה מרכזית שמחברת בין דאלאס ומערבה משם לממפיס, טנסי, ונקודות מצפון וממזרח. על פי חדשות 'Arkansas Democrat-Gazette', לצד הפיצות גם נשפך דלק רב לאורך הכביש, מה שהפך את המעדן לאופציה פחות טובה למאכל, ואת הכביש לחלקלק ומסוכן יותר. "יש הרבה פיצות קפואות המוטלות עכשיו על הכביש המהיר", אמר דובר משרד התחבורה של ארקנסו, דני שטראסל, "הרבה אובדן נפש של פיצות".

האירוע הקטן לכאורה עורר סערה ברשתות החברתיות, ורבים הביעו את צערם על המקרה, והיו אף שקראו לאירוע טבח עקוב מדם
כפי שניתן לראות, ממדי הטרגדיה היו אדירים

לצד האבלים, היו גם מי שראו את הצד ההומוריסטי בסיפור. גולש בשם David Jaeger  כתב: "ראיתי את זה קורה למשאית בירות של קורס פעם. חבל שזה לא קרה במקביל".
רבים הסכימו איתו

גולש אחר סיכם יפה ש"גם על הכביש המהיר, לא ניתן לעמוד בפני פיצה"

כעת כל שנותר לעשות הוא לזכור את הפיצות שקיפחו את חייהן לשווא, ולהזמין לעצמנו משלוח.

via GIPHY