יצאנית בת 25 שרצחה קשיש בן 80 נתפסה בזכות קונדום קונדום משומש. שוניס מקינלי, הואשמה בהריגת וילי נורמן בחודש מאי בלאס וגאס, אך בבית המשפט אמרה לאחרונה שאינה זוכרת דבר מהלילה בו נרצח. "היה לי בלאק אאוט", אמרה מקינלי. "אני לא זוכרת כלום". למרות שהכחישה שאינה זוכרת שאפילו פגשה את נורמן, בסרטון מצלמות אבטחה שמצאה המשטרה, נראית מקינלי יוצאת יחד עם נורמן מה"פאלאס סטיישן מוטל וקזינו" בלילה שלפני מותו. 


כמו כן, במצלמות אבטחה ליד בניין המגורים של נורמן, נראים השניים נכנסים יחד לביתו, ולאחר מכן מקינלי נראית יוצאת לבד ועוזבת במכונית היגואר שלו. זו הייתה הפעם האחרונה שנורמן נראה בחיים.

אך כל זה לא הספיק על מנת לעצור את מקינלי בגין רצח, ובמשטרה טענו שמה שהוביל ללכידתה היה קונדום משומש, שנמצא ליד גופתו של נורמן בדירתו, ממנו נאספו דגימות דנ"א שלה. על פי Fox5vega, גופתו נמצאה בידי בני משפחתו בווסט פיירט קוב, לאס וגאס, לאחר שלא הגיע לעבודתו במשך מספר ימים. על פי החשד מקינלי דקרה את נורמן למוות תוך כדי או זמן קצר לאחר שקיימו יחסי מין. 
 

 
דיון בעניינה נערך לאחרונה בבית המשפט, לאחר שנמצא כי מקינלי נמצאה כשירה לעמוד לדין. היא הואשמה ברצח בנשק קטלני, גניבה ושוד, וההליך המשפטי בגינה נמצא בעיצומו. ביתו של נורמן, אנדריאה הוליהאן, שנכחה במשפט, דיברה לראשונה על רצח אביה. "אני אהיה בכל דיון בבית המשפט. אני לא אפספס דבר. גם אם יגידו שהיא רק תגיע לחמש דקות, אני אהיה שם", אמרה הוליהאן. "אני צריכה להביא צדק לאבא שלי ואני רוצה שהיא תראה שהמשפחה שלו לא מתכוונת פשוט להניח לזה. אנו הולכים להיות שם. אני רוצה שהיא תראה אותנו בבית המשפט".

אחותו של נורמן, דוואנה תומאס אמרה על הרצח כי "זה מזעזע", והוסיפה שמקינלי גם שדדה את אחיה. "הוא קיבל משכורת אותו לילה, אך כולה חסרה. גם היו לו תכשיטים ואוסף מטבעות. כל אלו נעלמו".למרות מעשיה של מקינלי, אחותו של נורמן אמרה שהיא מרחמת עליה, אך עדיין רוצה תשובות. "אני פשוט רוצה לדעת למה היא הרגה אותו".