בזמן האחרון נדמה שכל דבר מגיע לחדשות. אפילו עצמים דוממים וירקות גינה יכולים מידי פעם ליהנות מ-15 דקות של תהילה והשתכשכות באור הזרקורים. לאחרונה צעירה מניו יורק העלתה לטוויטר תמונה של מתנה פאלית שקיבלה מהבוס שלה, ומיד עוררה סערה ברשת. "הבוס שלי נתן לי זוקיני. הוא פשוט השליך את השיט הזה על השולחן שלי וקרץ", כתבה הצעירה, העונה לשם זואי, לצד צילום של זוקיני ענקי בעל צורה סוטה, אותו צילמה ליד השולחן במקום העבודה שלה. באופן לא כל כך מפתיע, זמן קצר לאחר מכן הירק הפאלי למראה זכה ל-20,504 ציוצים מחדש, 16,475 לייקים ומאות תגובות.



גולשים ובעיקר גולשות הפצירו בזואי להתלונן על הבוס, ואחד אף כתב לה, תוך השוואה למשחק המונופול: "לכי ישר לכוח אדם וקבלי שני מיליון דולרים", ואחרים הציעו חצי בהלצה שתתקשר למשטרה.



אך, במה שנראה כמו מהלך מכוון, זואי לא סיפקה את כל הפרטים של הסיפור, שהתבררו כמאוד חשובים. לאחר שהיא נתנה לדמיון הפרוע של הגולשים לעבוד שעות נוספות, האמת סוף כל סוף יצאה לאור."אני בוכה. היא אישה מבוגרת שאוהבת לעבוד בגינה", כתבה לבסוף זואי. מדובר במשהו שלא היה קורה בישראל, פשוט בגלל שבשפה האנגלית בוס משמש כדי לתאר גם גבר וגם אישה, על כן המחשבה הראשונה שעלתה בראשם הקודח והכחול של הגולשים הוא שמדובר בהטרדה מינית. 




אך גם לאחר שזואי הסבירה שזו אישה ושהיא מבוגרת, היו מי שאמרו בצחוק שהיא עדיין יכולה לתבוע על הטרדה מינית. מטעמי שוויון והסברים הזויים נוספים.