החיים אינם סיפור אגדה, ולמרבה הצער אנו לא חיים באושר ועושר לאחר החתונה. למעשה, בגידה בקרב זוגות נשואים היא כה נפוצה, עד שהיא מהווה עסק משגשג בפני עצמו, שבא לידי ביטוי באתרי הכרויות ייעודיים לזוגות נשואים. לאחרונה, אחד מאתרי הבגידות הלל, victoriamilan, ניסה לבדוק באמצעות סקר בינלאומי עד כמה הנשים החברות באתר מסופקות מידי הבעלים שלהן.



למרבה האבסורד הסקר נערך תחת השם Countries Where World’s Most Sexually Satisfied Women Live, מידע שאתר בגידות לא יכול למדוד. אחרי הכל, בני זוג עם חיי מין טובים ומספקים לא יפנו מלכתחילה לאתר בגידות. מה שכן נמצא לעומת זאת, הוא לא האיכות אלא כמות הסקס שמקיימות הנשים הבוגדניות עם הבעלים שלהן. בסקר סיפרו 6,117 נשים חברות האתר מ-20 מדינות במשך כמה זמן הם מקיימות חסי מין עם בני זוגן.





בראש הרשימה הזו נמצא כי נשים החיות בדנמרק נהנות מסשן בין הסדינים של כ-44 דקות, כשמעט אחריהן, במקום השני, נמצאות הנשים בארה"ב (41). פינלנד (39) וקנדה (37) הצליחו גם הן לשמור על מקום טוב ברשימה, כשבבלגיה (21) העניינים כבר החלו להתדרדר. אך מדינות אלו היו במקום יחסית סביר, ובתחתית הסולם הזה הייתה דרום אפריקה, שם יחסי מין נמשכים לא יותר מ- 15 דקות.



כשהיא אינה מבינה את האבסורד שבמילותיה ובסקר, אמרה מנכ"לית האתר, סיגורד ודל, ש"צריך גבר אמיתי כדי להכיר ולספק את התיאבון המיני של אישה. טעות נפוצה היא לחשוב שרק גברים כשאינם מסופקים מינית יסטו מדרך הישר - למעשה זה נכון לשני הכיוונים". 



via GIPHY

כמובן שכמות איננה תמיד מדד לאיכות, בעיקר במקרים של בגידות. אחרי הכל, למרות הזמן הרב שהנשים מבלות במיטה עם הבעלים שלהן, הן עדיין בוחרות לבגוד.