חדר השירותים הוא כנראה אחד המקומות שמדברים עליו במידה המועטה ביותר, זה נחשב כמעט בגדר טאבו להזכיר את המילה, על אחת כמה וכמה לדבר על מעשינו שם. אבל לפעמים מתגנבים לחדר האיום הזה אורחים בלתי רצויים, ומאלצים אותנו להזמין פנימה אנשים נוספים, ואפילו צוות חדשות שידווח על הממצא החשוב במורד האסלה. כך קרה לאחרונה לאישה אחד מקליפורניה, שמצא את עצמו מזמין אל המקום המגעיל ביותר בבית את המשפחה הקרובה.



אוסקר טבארס, מהעיירה מדלי, השתמש יום אחד בשירותים במחסן של המשפחה שלו, ולא  דמיין לעצמו שזה יהפוך לאחד המאורעות החשובים בחייו. לאחר שטאברס עשה את מה שעה, כמו כל אדם אחר הוא הוריד את המים בנונשלנטיות. או אז משהו השתבש, טאברס הבחין כי המים לא יורדים ואף יוצאים מחוץ לאסלה בצורה גועלית במיוחד. ככל גבר טיפוסי שנתקל בבעיה טכנית, אוסקר ניסה לפתור את הבעיה בעצמו ולפתוח את הסתימה, אך ללא הצלחה רבה. בלית ברירה, כשהוא מובס לחלוטין מהמאבק עם האסלה, התקשר טאברס לדוד שלו שיעזור לו במצב המביך אליו נקלע.





לשמחתנו הרבה, האירוע המרגש תועד והועלה לרשת. בסרטון, שהפך ויראלי ברשתות החברתיות ואפילו הגיע לאתרי חדשות רבים, נראים השניים מסירים את האסלה ומוצאים בפנים הפתעה חמודה. כאשר הביטו פנימה, סיפר אוסקר ל-Local 10 News, הם הופתעו לגלות זוג עיניים מביטות בהם חזרה מתוך צינור הניקוז. כפי שנתין לראות בסרטון, האחראית לסתימה הייתה לא אחרת מאשר איגואנה ירוקה גדולה, אותה הוציא הדוד בזהירות מתוך השירותים. לקהל הצופים המודאג, הבטיח אוסקר כי האיגואנה הוצאה החוצה באמצעות רצועה מאולתרת ושוחררה לחופשי בסביבת המחסן.