סקס יכול להיות דבר מצוין אם הוא נעשה בהסכמה וכן במידה והוא מתקיים במרחב הפרטי או רחוק מעיני אנשים. אבל כאשר אחד מן התנאים הללו מופר, האקט הטבעי והיפה הופך לדבר פחות נחמד, ואף לעבירה פלילית. גבר ואישה מקרואטיה, שהפרו את הכלל האחרון, עלולים לקבל קנס כבד לאחר שתועדו מקיימים יחסי מין בפומבי. השניים, מהעיר סלבונסקי ברוד במזרח המדינה, נראו מקיימים יחסי מין במרפסת בקומה הראשונה, ותועדו בידי אחד מעדי הראיה במקום. לשמחתם הרבה של הצופים, הסרטון הועלה מיד לרשת והפך ויראלי.



אך האקט עלול לעלות לשניים, מעבר לחשיפה המביכה, לא יאיר פנים לזוג, שייאלץ להיפרד מהרבה כסף שכן קיום יחסי מין בפומבי אסור בתכלית האיסור בקרואטיה, בדומה למדינות רבות אחרות בעולם. במידה והמשטרה תבחר ותצליח לאתר את הזוג, השניים יאלצו לשלם קנס בגובה של כ-800 דולרים כל אחד. נכון לעכשיו, לא ידוע האם נעשה אחריהם חיפוש, או האם המשטרה כבר הספיקה לצפות בסרטון.





גם בארץ, קיום יחסי מין בפומבי הוא אסור. אומנם אין חוק מפורש האוסר על כך, אך יש סעיפים בחוק המתייחסים למעשים מגונים בפומבי, גרימת מטרד ציבורי והתנהגות מגונה במקום ציבורי. העונש על מעשה מסוג זה הוא עד שנת מאסר. אלא אם כן אתם מפורסמים ומלאים בכסף, ויש לכם צבא עורכי דין רצחני. בעונש הזה יש די הרבה היגיון, שכן, אומנם המעשה בין בני הזוג הוא בהסכמה מלאה, אך הוא נעשה ללא הסכמתם של עוברי האורח או עדי הראיה, שבמקרה נאלצו להיחשף לאקט ורגשותיהם נפגעו כתוצאה מכך.