רופא שיניים שהגיע למיאנמר לצורך קורס הכשרה, התחשמל במקלחת בחדרו בשל חיווט לקוי. התאונה המצטערת התרחשה בעיר מנייפידאו, בירת המדינה, בחדר באכסניה, סביב השעה שמונה בבוקר. זמן קצר לאחר שנכנס הרופא למקלחת, השותף שלו לחדר הבין שמשהו אינו כשורה, שבר את מנעול הדלת, ומצא אותו מחוסר הכרה על רצפת חדר האמבטיה. על פי חדשות Coconuts Yangon, מחקירה ראשונית עולה כי התאונה קרתה בשל חיווט לקוי של המתג שנועד לחימום המים במקלחת ובאמבטיה בחדר.



"הייתה הפסקת חשמל משש בבוקר, אך היא הסתיימה קצת לפני שהרופא נהלך להתקלח, ואז הפעיל את מתג חימום המים", אמר בהצהרה רשמית קיאו צ'ינג, מתחנת המשטרה של זאבו טירי. "הוא התחשמל כאשר הושיט ידו ונגע בדוש". על פי החשד, הצינור שהכיל את חיווט החימום התפוצץ, מה שהוביל לתאונה הטרגית. זהותו של רופא השיניים עוד לא הותרה לפרסום, אך כן נאמר כי מדובר בתושב של האטיגיאינג, שבמזרח מחוז סגאינג. הוא היה אחד מ-14 רופאי השיניים שהגיעו לקורס בבירה.



פגודת אופאטסנטי, אחד מאתרי העליה לרגל בבירה. צילום: איי אפ פי
פגודת אופאטסנטי, אחד מאתרי העליה לרגל בבירה. צילום: איי אפ פי


לפני מספר שבועות, דווח בכלי התקשורת על רופא השיניים שסיכן את חיי המטופלים שלו, לאחר שטיפל בהם כשהיה שיכור. רופא השיניים, ד"ר גרגורי בלוטי, מפנסילבניה, טיפל בלקוחותיו לאחר ששתה בקבוק שלם של וודקה, כך הנמסר על פי העיתון המקומי the Butler Eagle. אותו היום בלוטי היה אמור לטפל ב-14 לקוחות, אך למרבה המזל עמיתיו הבינו לבסוף שמשהו אינו קשורה והזעיקו משטרה. 
 
כשהשוטרים ופרמדיקים הגיעו למקום, הם מצאו את בלוטי מבולבל ומדיף ריח חריף של אלכוהול. הוא נלקח לבית חולים מקומי, שם נמצא שהוא סובל מהרעלת אלכוהול. רמת האלכוהול בדמו הייתה 0.428, שזה פי חמש מהכמות המותרת לנהגים. בלוטי הואשם בשכרות פומבית וסיכון מטופליו, וכן רישיונו הושעה בידי האגודה האמריקאי לרפואת שיניים.